امتیاز دهید

خوش آمدید

pansona

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

میزکار کاربری
Panel

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

لینک های سایت
Links

صفحات جداگانه
Extra Pages

چت باکس
Chat


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آخرین نظرات کاربران
Recently Comments

sohil
sohil درتاریخ 1394/9/8 گفته :
خیلی قدرت بالایی داره
وان دانلود
وان دانلود درتاریخ 1394/8/26 گفته :

سلام داداش ممنون عالی بود وبلاگت عالیه انشالله موفق باشی

حسن
حسن درتاریخ 1394/7/12/panso گفته :
فوق العادست
پدرام
پدرام درتاریخ 1391/5/5 گفته :
با عرض سلام خدمت شما
گروه اينترنتي رهروان ولايت با همکاري وبلاگ گروهي حجاب و عفاف، جنبش اينترنتي حجاب و عفاف را راه اندازي کردند از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن لوگوهاي«جنبش اينترنتي حجاب و عفاف» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند و نام خود را در زمره خادمين حضرت فاطمه زهراء سلام الله عليها ثبت فرمائيد .
ضمنا جهت دريافت کد لوگو به آدرس زير مراجعه فرمائيد و پس از درج لوگو در بخش نظرات اعلام نمائيد تا پايگاه شما نيز در صفحه جنبش حجاب و عفاف لينک داده شده و خبر پيوستنتان به جنبش در بخش اخبار سايت درج گردد.
www.jonbeshnet.ir/hijab
amir
amir درتاریخ 1390/12/26 گفته :
khili bahal booooooooooood

مشخصات فنی مرسدس بنز E350 2015 :

  • حجم موتور : ۳.۵ لیتر
  • تعداد سیلندر : ۶ سیلندر
  • حداکثر سرعت : ۲۲۴ کیلومتر بر ساعت
  • مصرف سوخت : به طور میانگین ۹.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر
  • ظرفیت باک : ۷۹.۷ لیتر
  • گشتاور : ۳۶۷ نیوتون متر
  • قدرت موتور : ۳۰۲ اسب بخار

http://local-car-finder.com/images/test2/make/Mercedes/model/2015_M-Class_1.png

قیمت   مرسدس بنز کلاس M مدل ۲۰۱۵

    قیمت  خودرو  مرسدس بنز  Mercedes-Benz M-Class ML 350 2015  در امارات    ۲۴۴۲۵۰ درهم
    قیمت  خودرو  مرسدس بنز  Mercedes-Benz M-Class ML 500 2015 در امارات    ۳۳۰۹۳۰ درهم

مشخصات فنی  و موتوری مرسدس بنز کلاس M مدل ۲۰۱۵

  • حجم موتور : ۴۶۰۰
  • تعداد سیلندر :  ۸ سیلندر
  • حداکثر سرعت : ۲۵۰
  • شتاب ۰-۱۰۰ کیلومتر/ساعت (ثانیه)۵.۶
  • مصرف سوخت (لیتر در ۱۰۰ کیلومتر)۱۱.۵
  • ظرفیت باک : ۹۳
  • اسب بخار : ۴۰۸
  • گشتاور : ۶۰۰

 

http://local-car-finder.com/images/test2/make/Mercedes/model/2015_SL400_1.png

SLجدید در سه مدل عرضه می شود: SL۵۵۰، SL۶۰۰ ، SL۶۳ AMG که مدل ۵۵۰ از یک موتور V۸ با ۳۸۲ اسب بخار - مدل ۶۰۰ از موتوری ۱۲ سیلندر توین توربو با ۵۱۰ اسب بخار و مدل ۶۳ آ ام گ از یک موتورV۸ ۶/۲ لیتری با ۵۱۸ اسب بخار استفاده می کند. قدرت مدل های ۵۵۰ و ۶۰۰ تغییری نکرده ولی مدل ۶۳ آ ام گ نسبت به مدل ۵۵ آ ام گ (نسل قبل) ۸ اسب بخار قویتر شده است. علاوه بر موتور جدید مدل SL۶۳ AMG به یک گیربکس ۷ سرعته مولتی کلاچ جدید که MCT نام دارد مجهز شده است. این گیربکس در حقیقت گونه بهینه سازی شده گیربکس ۷ سرعته مرسدس است که تعویض سریعتری را انجام نمی دهد و از مبدل گشتاور نیز استفاده نمی کند.

http://images.dealer.com/evox/perspectives/8996/png/8996_31.png

سپرهای جلوی جدید این خودرو  که چراغ‌های روشنایی در روز داخل آن جاسازی شده و ورودی هوای بزرگ‌تر از ویژگی‌های جدید جلوی این خودرو است. با رفتن به عقب خودرو، رکاب‌های آئرودینامیکی، سپر عقب جدید و یک دیفیوزر یکپارچه به چشم می‌آیند. این وسایل همه و همه    4,567 دلار یعنی چیزی حدود 14 میلیون تومان قیمت دارند.

حقیقتاً کمپانی Wald International علاقه بسزایی به خودروهای مرسدس بنز دارد. و زمانی که به سراغ یکی از این آلمانی‌های مغرور برود دیگر جای هیچ حرفی باقی نمی‌گذارد.

قیمت خودرو آستون مارتین  DB9  مدل ۲۰۱۵

  • قیمت خودرو آستون مارتین  DB9  V12 2015 در امارات  ۸۱۰۰۰۰ درهم
  • قیمت خودرو  آستون مارتین  DB9 V12 Carbon Black 2015 در امارات  ۸۵۵۰۰۰ درهم

مشخصات فنی  و موتوری خودرو آستون مارتین  DB9  مدل ۲۰۱۵

  • حجم موتور :۶۰۰۰
  • تعداد سیلندر :  ۱۲ سیلندر
  • حداکثر سرعت : ۲۹۵
  • شتاب ۰-۱۰۰ کیلومتر/ساعت (ثانیه)۴.۶
  • مصرف سوخت (لیتر در ۱۰۰ کیلومتر) ۱۰.۲
  • ظرفیت باک : ۷۸
  • اسب بخار : ۵۱۰
  • گشتاور : ۶۲۰

خودرویی که تصاویر آنرا مشاهده می کنید، از نسل سوم رانگلر یا همان JK است که از سال 2007 میلادی تاکنون بر روی خط تولید قرار دارد. رانلگر در مدل های 2 درب و 4 درب (که با پیشوند Unlimited به فروش میرسند) عرضه شده و مشتریان می توانند هر دو مدل را با سقف برزنتی هم سفارش دهند.

جیپ این شاسی بلند محبوب را در سه مدل اسپرت (Sport)، روبیکون (Rubicon) و صحرا (Sahara) تحویل مشتریان می دهد. قیمت پایه ای این مدل ها برای سال 2013 به قرار زیر است:

  • 22,295 دلار برای مدل های اسپرت.
  • 27,895 دلار برای مدل های صحرا.
  • 30,695 دلار برای مدل های روبیکون.

کمپانی بنز از عرضه خودروی متفاوتی با نام «Vito 4x4» خبر داده که آخرین نسل از مدل ویتو محسوب شده و می تواند تجربه رانندگی متفاوتی را روی سطوح یخ یا شرایط دشوار را برای رانندگان فراهم کند.

از ویژگی های محصول این خودروساز آلمانی می توان به مواردی مانند چهار سیلندر، 2.2 لیتر 119 «BlueTEC» با قدرت 190 اسب بخار، گیربکس «7G-Tronic» اشاره کرد.

از دیگر ویژگی های این خودرو می توان به سیستم «کشش الکترونیک 4ETS » اشاره کرد که سیستم متفاوتی بوده و اجازه حفظ کشش خودرو با ترمز کردن چرخ های لغزنده در مدت چند ثانیه را میسر می کند.

 
 
GT-R 2014 جزو خودروهای اسپرت به حساب می آید که طراحی فوق العاده ای دارد.این محصول ژاپنی را می توان پرچم دار نیسان دانست که این پرچم دار قابلیت هایی دارد که شاید در هیچ خودروی دیگری نتوان یافت که از این جمله می توان به ارزش خرید بالا نسبت به مشخصات آن اشاره کرد.
 

http://car-pictures.cars.com/images/?IMG=CAC40MBC722A021001.png&WIDTH=624&HEIGHT=300&AUTOTRIM=1

ابتدا اجازه دهید تا ابعاد ظاهری این بنز را مورد بررسی قرار دهیم. طراحی خودرو را می توان کاملا وامدار سایر خودروهای خانواده مرسدس بنز مخصوصاً کلاس اس جدید دانست. خریداران می‌توانند دو چهره متفاوت شامل جلوپنجره مشبک اسپرت با دو تیغه و آرم ستاره بزرگ مرسدس بنز در وسط یا جلوپنجره کلاسیک با سه میله و نشان بنز روی کاپوت را انتخاب کنند. اسپویلر جدید جلو به بهبود آئرودینامیک کمک کرده و چراغهای هالوژن H7 و LED همراه با سیستم نور هوشمند، نگاهی متمایز به خودرو می‌بخشند.

 
 
مصرف سوخت و استانداردها
مصرف سوخت داخل شهر            8.6 لیتر در هر صد کیلومتر        
 
مصرف سوخت خارج از شهر         5.3 لیتر در هر صد کیلومتر
 
 مصرف سوخت ترکیبی                6.5 لیتر در هر صد کیلومتر
 
 حجم باک                                 70 لیتر
 
  استاندارد آلایندگی                     یورو 5
 
 استاندارد امنیت
 
میزان تولید CO2                        152 گرم در هر کیلومتر                         
 

فیس‌لیفت جدید بی‌ام‌و سری7 را می‌توان در تغییرات نمای جلو و عقب، بهبود فضای درونی و بهره‌گیری از امکانات جدیدتر با پیشرانه‌های تازه خلاصه نمود؛ باید دید که لوکس‌ترین مدل بی‌ام‌و در مقابل سری جدید S-classهای مرسدس‌بنز چه حرف‌هایی برای گفتن دارد .

از نمای ظاهری شروع می‌کنیم؛ در این فیس‌لیفت شاهد چراغ‌های full-LED در جلو با حلقه‌های نورانی معروف بی‌ام‌و که بیش از پیش خودنمایی می‌کنند، جلوپنجره‌ای با 9 پره آلومینیومی که جایگزین 12پره‌های سابق شده، سپر جدید جلو و عقب با زه‌های کرومی و در نهایت راهنماهای جدید تعبیه شده در کناره‌های خودرو هستیم.


این کوپه مفهومی ولوو است، که اولین بار در نمایشگاه خودروی فرانکفورت، به معرض نمایش در خواهد آمد. این اولین خودروی مفهومی است که توماس اینگنلات نایب رئیس ارشد جدید بخش طراحی ولوو، آن را طراحی کرده و همچنین اولین ماشین مفهومی از سه ماشینی است که زبان جدید طراحی این شرکت را معرفی خواهند کرد

دسته : خودرو , ,
می پسندم نمی پسندم
تاریخ : شنبه 16 اسفند 1393 ساعت : 19:0


      بهترین اتومبیل جهان - بهترین خودرو جهان - گرانترین دنیا   

عکسهای گوناگون » لوکس ترین و گران ترین خودرو دنیا را میشناسید؟



کمپانی مرسدس بنز تعدادی از مهندسان حرفه ای خود را بسیج کرد تا با حمایت شرکت المانی تایرسازی فولدا, این کوپه 8 ملیون دلاری قدرتمند را تولید کند. این خودرو از یک موتور 12 سیلندر 6 لیتری با دو توربو شارژر استفاده می کند که قادر است 700 اسب بخار قدرت تولید کند. در این خودرو از لاستیک های مخصوص ساخت فولدا لستفاده شده است.با این خودرو می باخ نشان داد که می تواند خودروهایی ویژه برای جلب توجه خریداران تولید نماید.

مینی ماینرها از جمله خودروهایی هستند که بیشتر دست خوش تغییرات می شوند زیرا به خاطر جثه کوچکشان به راحتی می توان آن ها را تغییر داد و شخصی سازی کرد به همین علت خودروهای محبوبی هستند.

لیموزین ها خودروهای خاص و رسمی هستند و معمولا طولی بسیار بلند دارند. به تازگی یک مینی ماینر تبدیل به بلندترین خودروی لیموزین دنیا شده است که تقریبا هم اندازه اتوبوس های دوکابینه است که این روزها در خطوط  بی آر تی میبینیم.


این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع خودرو آماده کرده ایم که خودرو هایی مدرن از کمپانی های مختلفی را داراست.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید.

دانلود در ادامه ی مطلب

هنگامی که صحبت از یک سوپر خودرو با توانایی های بالا و توان و سرعت زیاد می شود، در ابتدا بیاد بوگاتی و پاگانی و فراری و لامبورگینی می افتیم. اما یک شرکت دانمارکی بنام Zenvo که تاکنون نامش را هم نشنیده بودیم، اتوموبیلی با این مشخصات ویژه تولید می کند.

 

ارزش یکبار دیدن داره...

زیباترین اتومبیل های روز دنیا (عکس)

به اعتقاد بسیاری در صنعت خودروسازی جهان بیان تعریفی از زیبایی و ارزیابی دقیق از این کلمه در نهایت به نظر و دیدگاه مصرف کنندگان باز می گردد. از اینرو بر آن شدیم تا بررسی مختصری از زیباترین خودروهای جهان طی سال های اخیر داشته و 10 نمونه از آنها را معرفی کنیم. البته این حقیقت که بیشتر این خودروها از خط تولید شرکت های اروپایی خارج شده اند جای تعجبی ندارد اما حضور یک سدان جمع و جور از آسیای شرقی و کشور کره جنوبی توجه بسیاری از کارشناسان را در زمینه پیشرفت این کشور در صنعت خودروسازی جهان به خود جلب کرده است.

دسته : خودرو , ,
می پسندم نمی پسندم
تاریخ : 16 اسفند 1393 ساعت : 18:37
کیا GT4 در دیترویت ۲۰۱۴

کیا در نمایشگاه دیترویت، که این روزها در حال برگزاری است، خودروی مفهومی زیبای خود به نام GT4 Stinger را رونمایی کرده است. زیر درپوش موتور این کره‌ای زیبا یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژر ۴ سیلندر نصب شده که می‌تواند ۳۱۵ اسب‌بخار را تولید کند. اگر توان تولیدی این پیشرانه را با دیگر پیشرانه‌های هم سطح خودش مقایسه کنید متوجه می‌شوید که توان تولیدی آن بسیار زیاد است. به طور مثال تویوتا GT86 با یک پیشرانه ۲ لیتری ۱۹۷ اسب‌بخار تولید می‌کند و یا نیسان ۳۷۰Z با یک پیشرانه ۶ سیلندری ۳۳۰ اسب‌بخار تولید می‌کند.

دسته : خودرو , ,
می پسندم نمی پسندم
تاریخ : 16 اسفند 1393 ساعت : 18:37

 

تصاویر: رالی ماشین‌ های کلاسیک در تهران
 
رالی ماشین‌های کلاسیک صبح امروز (چهارشنبه) از مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد و دو روز دیگر به پایان می‌رسد.

این رالی با حضور 65 خودروی با سن بیشتر از 25 سال صبح امروز از جلوی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد که در نوع خود رالی جالبی بود و خاطره‌های زیادی را در بطن خود دارد.

دسته : خودرو , ,
می پسندم نمی پسندم
تاریخ : جمعه 15 اسفند 1393 ساعت : 15:8
http://cdn1.pcpro.co.uk/sites/pcpro/files/styles/insert_main_image/public/5/51//it_photo_218059.jpg?itok=OJ_1SR0o
http://cdn1.pcpro.co.uk/sites/pcpro/files/styles/insert_main_image/public/5/51//it_photo_218059.jpg?itok=OJ_1SR0o

 

مشخصات عمومی سامسونگ Galaxy S6 edge

  • شبکه 2GGSM 850 / 900 / 1800 / 1900
  • شبکه 3GHSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
  • شبکه 4G LTE
  • سیم کارتنانو سیم کارت
  • تاریخ معرفی2015, مارس
  • وضعیتبه زودی. زمان عرضه اولیه 2015, آوریل 10

بدنه سامسونگ Galaxy S6 edge

  • ابعاد142.1x70.1x7 میلیمتر (5.59x2.76x0.28 اینچ)
  • وزن132 گرم (4.66 oz)
  • ساختارCorning Gorilla Glass 4 پشت
  • - Fingerprint sensor (PayPal certified)
    - Samsung Pay (Visa, MasterCard certified)
دسته : موبایل , سامسونگ , ,
می پسندم نمی پسندم
تاریخ : پنج شنبه 14 اسفند 1393 ساعت : 11:53
Barcelona
نویسنده : بازدید : 857 نظرات()

FCB.svg

باشگاه فوتبال بارسلونا (به اسپانیایی: Fútbol Club Barcelona) که بیشتر بارسلونا یا به صورت مخفف بارسا شناخته می‌شود، یک باشگاه فوتبال حرفه‌ای اسپانیایی است که در شهر بارسلون در منطقهٔ کاتالونیای اسپانیا قرار دارد. باشگاه فوتبال بارسلونا باشگاهی ورزشی-اجتماعی با هزاران عضو بوده که تیم فوتبال بارسلونا بخشی از آن می‌باشد.[۳] تیم این باشگاه در لا لیگا بازی می‌کند و جزو سه تیمی است که هرگز به دسته پایین‌تر سقوط نکرده‌است. شهرت تاریخی تیم این باشگاه به‌دلیل شیوه حمله‌ای ماهرانه و جذابش بوده که تأکیدش را بر بازی باز قرار می‌دهد.[۳][۴][۵]

این باشگاه با نام باشگاه فوتبال بارسلونا در سال ۱۸۹۹ توسط عده‌ای سوئیسی، انگلیسی و اسپانیایی و به رهبری خوان گمپر تأسیس شد. بارسا به نوعی، نهادی برای ترویج فرهنگ کاتالان و کاتالانیسم است و از این رو عبارت «فراتر از یک باشگاه» (به کاتالانی: Més que un club) را به عنوان شعار خود انتخاب کرده‌است. سرود رسمی باشگاه، اثر جوزپ ماریا اسپیناس است که El Cant del Barça نام دارد.

برخلاف بسیاری از تیم‌های جهان این باشگاه توسط هوادارانش اداره می‌شود. باشگاه بارسلونا با درآمد ۳۶۶ میلیون یورو، دومین باشگاه ثروتمند جهان است. این باشگاه رقابت دیرینه‌ای با رئال مادرید دارد و به مسابقه‌ای که بین این دو تیم برگزار می‌شود اصطلاحاً ال کلاسیکو گفته می‌شود. نوکمپ با گنجایش ۹۹٫۳۵۴ تماشاگر، ورزشگاه خانگی بارسلونا و بزرگترین استادیوم اروپا است. حدود ۲۵،۷٪ مردم اسپانیا طرفدار بارسلوناهستند،[۶]...

بقیه متن در ادامه مطلب.

دسته : متفرقه , ,
می پسندم نمی پسندم
تاریخ : چهار شنبه 13 اسفند 1393 ساعت : 13:40
برچسب ها : , , , ,
 
نظر فراموش نشه!!!
 
 
دسته : خودرو , ,
می پسندم نمی پسندم
تاریخ : یک شنبه 26 اسفند 1393 ساعت : 1:0

 

 این خودرو از ابتدای تولید خود در سال 1964 علی رغم تغییرات گسترده در طراحی و مهندسی، ظاهر جذاب خود را حفظ کرده و توانسته است، محبوبیت کم نظیر خود را در طول سالیان حفظ کند.

از سوی دیگر این شرکت با هدف جذب بازارهای بیشتر در آسیا و اروپا به تازگی این خودر را با موتور 4 سیلندر 2.3 لیتری اوکوبوست به بازار عرضه کرده است که به دلیلی استفاده از توربو شارژر در این مدل، علی رغم کاهش قابل توجه مصرف سوخت، این موتور قدرتی معادل 310 اسب بخار را برای راننده فراهم می‌کند.

این خودرو در مقایسه با دیگر خودروهای دو در مانند کامارو، فضای بیشتری برای سرنشین عقب دارد. قیمت پایه موستانگ 2.3 لیتری 25995 دلار معادل 83 میلیون تومان تعیین شده است.

دسته : خودرو , ,
می پسندم نمی پسندم
تاریخ : یک شنبه 26 اسفند 1393 ساعت : 1:35
دسته : خودرو , ,
می پسندم نمی پسندم
تاریخ : یک شنبه 26 اسفند 1393 ساعت : 1:13
نظر یادتون نرهآرامآرام
دسته : خودرو , ,
می پسندم نمی پسندم
تاریخ : یک شنبه 26 اسفند 1393 ساعت : 1:10

اینم یه اینتریورهوندا آرام

تذکر:تا بارگذاری کامل فایل صبور باشیدزبان درازی

دسته : خودرو , ,
می پسندم نمی پسندم
تاریخ : شنبه 25 اسفند 1393 ساعت : 23:37

http://richvibe.com/wp-content/uploads/2013/05/jaguar-xj-ultimate-1.jpg

حتما ببین قشنگه

دسته : خودرو , ,
می پسندم نمی پسندم
تاریخ : شنبه 25 اسفند 1393 ساعت : 23:28

بازی شبیه ساز مزرعه داری برای اندروید - Farming Simulator 14 v.1.2.8 Android

 

 

شبیه ساز مزرعه داری (Farming Simulator) را میتوان برترین بازی شبیه ساز در زمینه مزرعه داری، کشاورزی و دامپروری دانست.

 

در Farming Simulator شما صاحب یک مزرعه کوچک هستید که با دستگاه های موجود باید مزرعه داری خود را شروع کنید، گندم و ذرت بکارید و بفروشید. به مرور زمان زمین های اطراف را بخرید، ماشین های مزرعه خود را ارتقا دهید و محصولات خود را بیشتر کنید.

 

شبیه ساز مزرعه داری در گوگل پلی دارای امتیاز 4.3 از 5 است.

 

این بازی در سبک بازی های شبیه ساز طراحی شده است.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

بازی مسابقات ترافیک برای اندروید - Traffic Racer 2.0 Android

 

 

بازی مسابقات ترافیک (Traffic Racer) از جمله بازی های اتومبیل رانی پر طرفدار است. اگر به بازی هایی که با سنسور حرکتی گوشی کنترل میشوند علاقه دارید حتما این بازی را امتحان کنید.

 

در بازی Traffic Racer شما نقش یک راننده را دارید که میخواهد به سرعت به مقصد برسد. برای رسیدن به مقصد شما باید از میان اتومبیل ها لایی بکشید و ترافیک را رد کنید. با جمع کردن امتیاز میتوانید اتومبیل های بهتری بخرید و سرعت خود را در اتوبان ها به حداکثر برسانید.

 

این بازی در سبک رانندگی و مسابقه ای طراحی شده است.

 

امتیاز مسابقات ترافیک در گوگل پلی استور 4.4 از 5 است.

 

علاوه بر نسخه معمولی نسخه MOD شده را نیز برای شما آماده کرده ایم.

 

(منظور از Mod همان نسخه هک شده بازی است. Mod مخفف Modified به معنای تغییر یافته میباشد)

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

وارکرفت 3 | Warcraft 3 Collection

 

توضیحات بازی : بازی بسیار مطرح استراتژیک Warcraft نخستین بار از سوی کمپانی Blizzard Entertainment در سال ۱۹۹۵ برای رایانه عرضه شد. این بازی در تمامی ادوار با عرضه هر نسخه از خود توانست غوغایی برپا کند و نظر منتقدان بازی و هواداران بازی های رایانه را به خود جلب کند. دومین نسخه از این بازی بسیار زیبا نیز در سال ۱۹۹۶ عرضه شد و توانست نمره فوق عالی منتقدان و رتبه پرفروش ترین بازی سال را نسیب خود نماید. با عرضه نسخه سوم این بازی بسیار پرطرفدار در سال ۲۰۰۲ بار دیگر انقلابی در عرصه بازی های استراتژیک رخه داد و دیگر بار Warcraft قطب و مرکز توجه تمامی علاقمندان به بازی های استراتژیک رایانه ای قرار گرفت .

 در داستان این بازی چهار گروه به چشم می خورند: الف ها، ارک ها، هیمن ها و نایت الف ها. هیمن ها همان انسان ها هستند که دارای عمر کوتاهی می باشند و با تلاش بسیار توانسته اند دانش ها و جادوهای بسیاری را کشف کنند و بر این عقیده اند که با پرهیزکاری می توانند از خود در مقابل تاریکی ها محافظت کنند و …

جزیره دیوانه‌ها 4 – Far Cry 4

توضیحات بازی: داستان بازی روایت گر بخشی از زندگی Ajay Ghale است، که برای پخش کردن خاکستر مادر مرحومش به زادگاهش تبت بازگشته است، اما در این مسیر درگیر جنگ های داخلی تبت می شود و مسیر زندگی اش عوض می شود. جنگ هایی که هیمالیای سفید و برفی را گلگون خواهند کرد و کایرت سرزمینی که در آن جنگل و کوه و دشت در هم تنیده شده اند و قرار است میزبان ماجراجویی های آجای (البته، به همراه ما) باشند. پاگان مین مسبب بدبختی های مردم نپال است. او حاکمی زورگو و مستبد است و می بایست متوقف شود. آجای فردی است، که بازنمی تابد و برای نجات هموطنانش تفنگ به دست می گیرد و وارد جبهه مردمی می شود. حضور واس و شخصیت او در نسخه قبل باعث شده بود، تا بازی زیباتر گردد. در این نسخه سازندگان باز هم همین رویه را تکرار کرده اند و پاگان مین قرار است، این نقش را ایفا کند. او دیوانه بازی است و دیوانگی او از عواملی است، که سازندگان روی آن حساب ویژه ای کرده اند. فردی که لباس صورتی رنگ می پوشد و این کاملا با خشونت و خون ریزی تناقض دارد و این تناقض می تواند در بازی مشخص گردد. او که اصالتی چینی دارد، یک عصیان گر است و خواب و خوراک را از مردم کایرات بریده است، او از قتل و تجاوز واهمه ای ندارد و همه کار می کند، تا به اهداف شومش برسد. داستان بازی کاملا خطی دنبال نمی شود و گیمران مثل نسخه قبل می توانند در بین هر مرحله و ماموریت به خودشان استراحت دهند و کمی در محیط جهان باز بازی به گردش بپردازند.

 شوالیه: گناهان پدران   Gabriel Knight Sins of the Fathers HD

 

توضیحات بازی: در سال ۱۹۹۳ بازیی با نام Gabriel Knight در سبک ماجراجویی منتشر شد. این بازی آنقدر زیبا و خوش ساخت بود که توانست جوایز بسیاری از مراسم های مختلف دریافت کند. حال بعد از بیست و یک سال نسخه بازسازی شده این بازی توسط Pinkerton Road Studio منتشر شده است. گرافیک این نسخه به صورت HD و ۳D بازسازی شده است. در این بازی کنترل شخصیتی به نام Gabriel را بر عهده دارید که قتل هایی که به صورت وحشیانه رخ می دهد را بررسی میکند و دنبال سرنخ هایی برای رسیدن به قاتل می باشد.

 

می پسندم نمی پسندم
تاریخ : پنج شنبه 8 اسفند 1393 ساعت : 18:9

تاریخچه الکترونیک آرتز

(تاریخچه شرکت الکترونیک آرتز)
الکترونیک آرتز یا به طور مختصر ای‌اِی شرکتی آمریکایی است که از بزرگترین شرکت‌های تولید و توزیع بازی‌های کامپیوتری به شمار می‌آید. تریپ هاوکینگز این شرکت را در سال 1982 تأسیس کرد و هدف اولیهٔ او تولید انواعی از بازی‌های کامپیوتری بود که در خانه می‌توان با آن‌ها بازی کرد. ای‌اِی در اواخر دههٔ 80 به بهبود و توسعهٔ حوزهٔ کاری خود در زمینهٔ بازی‌های کامپیوتری پرداخت و با جذب چندین چهرهٔ مبتکر، موفق به رشد و توسعهٔ بسیار در این زمینه شد. شرکت ای‌اِی در سال 2007 رتبهٔ هشتم در فهرست بزگترین شرکت‌های طراحی نرم‌افزار را به خود اختصاص داد. درآمد سالانهٔ شرکت ای‌اِی در مه 2008 به بیش از 4,02 میلیارد دلار رسید و این مقدار، رو به افزایش است. موفق‌ترین بازی‌های ای‌اِی، بازی‌های ورزشی ( که توسط بخش EaSports، وابسته به این شرکت تولید می‌شود)، بازی‌های برگرفته از فیلم‌های محبوب و البته بازی‌های معروفی است که این شرکت همواره به ساختن آنها مشغول بوده است؛ از جملهٔ این بازی‌ها می‌توان به بازی‌هایی مانند رُود راش، نید فور اسپید، مدال افتخار، سیمز، بَتِل فیلد و برن اَوت اشاره کرد.

دانلود نرم افزار تبدیل گوشی به ماوس برای موبایل آیفون،

 

Mobile Mouse Pro 3.2.2 iOS

 

 

 

 

 

نرم افزار تبدیل گوشی به ماوس برای موبایل آیفون - Mobile Mouse Pro 3.2.2 iOS

 

 

 

 

 

اگر دوست دارید از راه دور با ماوس و کیبورد کامپیوتر خود کار کنید میتوانید نرم افزار Mobile Mouse Pro را بر روی موبایل آیفون خود نصب کنید.

 

 

 

نرم افزار Mobile Mouse Pro میتواند جایگزین کیبورد و ماوس کامپیوتر شما گردد و از راه دور میتوانید به وسیله گوشی خود با کامپیوتر کار کنید.

 

 

 

در این مطلب، نسخه iOS این نرم افزار را که مخصوص موبایل های آیفون میباشد تهیه کرده ایم.

 

 

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط برنامه و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.

 

یک یادآوری دوستانه برای کسانی که هنوز بازی GTA V را برای PC پیش خرید نکرده اند تنها تا ۱ فوریه فرصت باقیست زمان را از دست ندهید.

 

در صورت پیش خرید بازی ۵۰۰ هزار دلار در بازی و ۵۰۰ هزار دلار در GTA Online دریافت خواهید کرد کسانی که GTA V را در حالت آنلاین تجربه کرده اند می دانند که به دست آوردن این پول در قسمت آنلاین بازی بسیار سخت و طاقت فرساست اما شما می توانید با پیش خرید بازی از این جایزه استفاده کنید.

همچنین شما می توانید با پیش خرید بازی GTA V یکی از بازی های زیر را به رایگان در کنار این بازی دریافت کنید:

 

 
 
عنوان مشهور و بزرگ GTA V مدتی است که بر روی دو کنسول نسل هشتمی عرضه شده است . در طول روز های اخیر شایعاتی مبنی بر اختلاف گرافیکی دو نسخه PS4 و Xbox One منتشر شد و برخی از کاربران با انجام مقایسه هایی به این نتیجه رسیدند که حجم و تراکم پوشش گیاهی در نسخه PS4 به طرز قابل توجهی بیشتر از Xbox One است .
 
بقیه در ادامه مطلب ...

 

 
 
در سپتامبر سال 2013 بود که عنوان Open-World کمپانی Rockstar یعنی Grand Theft Auto V برای کنسول های نسل هفتمی PlayStation 3 و Xbox 360 عرضه شد. در مراسم E3 2014 و کنفرانس شرکت Sony، این بازی برای کنسول های نسل هشتم و PC هم تایید شد. در زیر نمرات کامل این بازی برای کنسول های PlayStation 4 و Xbox One را مشاهده می کنید. لازم به ذکر است که نسخه PC این بازی نیز در بهمن ماه عرضه خواهد شد.
 
بقیه در ادامه مطلب ...
درباره سایت
About Us
به وبلاگ من خوش آمدید
آمار سایت
Statistics
تعداد مطالب : 741
تعداد نظرات : 5
تعداد کاربران : 11
امروز :
تعداد اعضای سایت : 11
تعداد اعضای آنلاین : 1
بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 0
گوگل امروز : 4
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 6603
بازدید ماه : 9618
بازدید سال : 32836
بازدید کل : 377257
نویسندگان
Author
تبادل لینک هوشمند
Auto Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی و نرم افزار و آدرس pansona.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






امکانات وب
Codes