امتیاز دهید

خوش آمدید

pansona

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

میزکار کاربری
Panel

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

صفحات جداگانه
Extra Pages

چت باکس
Chat


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آخرین نظرات کاربران
Recently Comments

sohil
sohil درتاریخ 1394/9/8 گفته :
خیلی قدرت بالایی داره
وان دانلود
وان دانلود درتاریخ 1394/8/26 گفته :

سلام داداش ممنون عالی بود وبلاگت عالیه انشالله موفق باشی

حسن
حسن درتاریخ 1394/7/12/panso گفته :
فوق العادست
پدرام
پدرام درتاریخ 1391/5/5 گفته :
با عرض سلام خدمت شما
گروه اينترنتي رهروان ولايت با همکاري وبلاگ گروهي حجاب و عفاف، جنبش اينترنتي حجاب و عفاف را راه اندازي کردند از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن لوگوهاي«جنبش اينترنتي حجاب و عفاف» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند و نام خود را در زمره خادمين حضرت فاطمه زهراء سلام الله عليها ثبت فرمائيد .
ضمنا جهت دريافت کد لوگو به آدرس زير مراجعه فرمائيد و پس از درج لوگو در بخش نظرات اعلام نمائيد تا پايگاه شما نيز در صفحه جنبش حجاب و عفاف لينک داده شده و خبر پيوستنتان به جنبش در بخش اخبار سايت درج گردد.
www.jonbeshnet.ir/hijab
amir
amir درتاریخ 1390/12/26 گفته :
khili bahal booooooooooood

نرم افزار مدیریت دانلود ، نرم افزاری است که وظیفه‌ی آن به طور تخصصی دانلود کردن اطلاعات و داده‌های مختلف از اینترنت می‌باشد . EagleGet قادر است سرعت دانلود شما را تا ۶ برابر افزایش دهد و بهترین جایگزین Internet Download Manager است . این نرم افزار از پروتکل‌ها HTTP و HTTPS و FTP و FTPS و SFTP و MMS و RTSP پشتیبانی میکند . ویژگی های این نرم افزار بهینه سازی شده برای فیلم های HD و HTML5 ، دانلود صوت از YouTube ، قابلیت زمان بندی ، قابلیت محدود کردن سرعت دانلود و … است . این نرم افزار با تمامی مرورگرها از جمله کروم و فایرفاکس و اپرا سازگاری دارد.

 

EagleGet 2.0.2.10 نرم افزار دانلود منیجر EagleGet 2.0.2.10

January 29th, 2011 @ 19:11:28

روز گذشته استودیو NetherRealm و Warner Bros وعده رونمایی از شخصیت قابل بازی دیگری برای Mortal Kombat X را داده بودند.هم اکنون دو شرکت نام برده شده بر قول خود عمل کرده اند و در طی خبری رسمی حضور شخصیت Ermac که اولین بار در Ultimate Mortal Kombat 3 ایفای نقش کرد را تایید کردند.در ادامه نیز می توانید تریلر منتشر شده از شخصیت Ermac را مشاهده و یا دانلود نمایید.

 

 

 

بدون تردید کمبت بازان قدیمی با شخصیت Ermac آشنایی کاملی دارند.وی یک نینجا بوده که تشکیل شده از چند روح می باشد.ضرباتی که وارد می کند بسیار شدید بوده و حریف را نقش بر زمین می کند.از قدرت هایی او می توان به تلپورت نیز اشاره نمود.

بازی Mortal Kombat X در ماه آپریل برای پلتفرم های Xbox One، Xbox 360، Playstation 4، Playstation 3 و PC منتشر خواهد شد.

 

The_Witcher_3_Wild_Hunt_Geralt_Triss_and_Yennefer

باری دیگر، CD Projekt Red با تریلری ۱۵ دقیقه ای از گیم پلی The Witcher 3: Wild Hunt قدرت نمایی کرد و بازی مورد انتظارش را به نمایش عموم گذاشت. بعد از نمایش بازی، عده ای افت گرافیکی را در بازی احساس کردند اما مدیر هنری یعنی Michal Stec در برابر این اظهارات دفاع کرد و اعلام داشت که آن ها بازی را بهینه خواهند کرد، اما این بهینه سازی بر روی جلوه های گرافیکی تاثیری نخواهد داشت. حال مدیر استدیو Adam Badowski در مورد این تغییرات بوجود آمده (نسبتا کم) از گرافیک این عنوان دفاع می کند. برای مشاهده صحبت های وی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

 

او اظهار داشت که این تغییرات، بیشتر “پرداخته ذهن” هستند و حرف ایشان هم صحیح است چرا که نورپردازی و پرتوهای نور بازی تحت شرایط ذهنی هستند اما حقیقت این است که تغییراتی اعمال شده است. صحبت های او:

 

چیزی که از نظر گرافیکی در تریلر به نمایش گذاشته شده و پرداخته ذهن شما می باشد، نورپردازی و پرتوهای نور هستند. اشتباه ما رندر کردن برخی از صحنه ها با رنگ های تیره و خاکستری بود و گزینه اعمال شده هم بخاطر موتور ما است. به نظر من مکان هایی هستند که در آن، بازی فوق العاده به نظر خواهد رسید و هیچ شخصی ما را بخاطر تغییرات گرافیکی نسبت به اولین تریلر متهم نخواهد کرد. اما متاسفانه در بخش هایی هم گرافیک بد(تر) به نظر خواهد رسید. این درست مانند قضیه GTA است؛ وقتی باد شدید می وزد و رنگ بندی محیط خاکستری می شود، بخصوص در جنگل، بازی به چشم ما از نظر گرافیکی نسبت به شهر بدتر به نظر می رسد.

 

این نشان می دهد که گرافیک بازی با تغییراتی همراه بوده است اما صحبت های آقای Badowski نیز صحیح هستند و جای نگرانی نیست. با تمامی این اوصاف، The Witcher 3 همچنان از نظر گرافیکی فوق العاده و حیرت انگیز بوده و از موردانتظار ترین عناوین سال جاری می باشد. در ۱۹ مه (مصادف با ۲۹ اردیبهشت) منتظر این بازی باشید.

2043

شرکت ایسوس در حوزه نمایشگرهای حرفه ای محصولات متنوعی دارد. نمایشگرهای سری ProArt که برای طراحان و گرافیست ها در نظر گرفته شده اند یکی از محصولات پرطرفدار ایسوس است. جدیدترین عضو خانواده ProArt که در نمایشگاه CES امسال رونمایی شد مدل PA328Q در رده نمایشگرهای ۴K/UHD است که مراحل کالیبره کردن آن از پیش انجام شده است.

 

این نمایشگر ۳۲ اینچی به گونه ای طراحی شده است که برای عکاسان، فیلم سازان، گرافیست های حرفه ای مناسب باشد و کیفیت تصویر مورد نیاز آن ها را به خوبی فراهم سازد. نسبت تصویر این نمایشگر ۱۶:۹ و وضوح آن در حالت پیش فرض ۳۸۴۰×۲۱۶۰ با عمق پیکسل ۱۳۸ پیکسل در اینچ است. PA328Q با قاب باریک و طراحی ارگونومیک نه تنها از زیبایی لازم برخوردار است بلکه تصاویر را نیز به زیبایی و وضوح بالا به نمایش درمی آورد و به طور کامل از رنگهای sRGB و ۷۰۹ .Rec پشتیبانی میکند. از آنجایی که این نمایشگر برای گرافیست ها و عکاسان حرفه ای طراحی شده است ایسوس تلاش کرده تا با پیاده سازی فناوری Eye Care کمترین آسیب به چشمان کاربران وارد شود. به علاوه تمام خروجی های ویدیویی لازم برای این نمایشگر از جمله HDMI 2.0 و MHL 3.0 را نیز در نظر گرفته است تا امکان مشاهده محتوای ۴K/UHD از دستگاه های موبایل را نیز امکان پذیر سازد.

 

در این روز ها شایعات زیادی از گوشه و کناره های دنیا شنیده می شود که بخشی از آنها نیز ممکن است به دنیای کنسولی و بازی های رایانه ای مربوط باشد. با توجه به این که مدت زمان کوتاهی تا نمایشگاه جهانی بازی های رایانه ای موسوم به E3 در سال ۲۰۱۲ نمانده است، Crytek developer از اطلاعات جدیدی در رابطه با کنسول نسل بعدی مایکروسافت یعنی ایکس باکس پرده پرداری کرد.
بخش Crytek dev در روز دوشنبه در صفحه ی رسمی Twitter خود اعلام کرد که نسل بعدی کنسول های ایکس باکس با نام رمزی Durango شناخته خواهد شد. نماینده ی شرکت بازی سازی Crytek در کشور آلمان در رابطه با این خبر منتشر شده گفت که ” توسعه دهنده گان Durango در لندن بر روی این پروژه مشغول به کار هستند و صحبت هایی جالبی از این محصول جدید با اسمی عجیب، به میان آمده”در واقع نام رمزی و عجیب Durango که به کنسول بعدی از خانواده ی ایکس باکس مربوط می شود، برای اولین بار در حدود یک ماه قبل در امتداد اخبار مربوط به سخت افزار ایکس باکس ۷۲۰ مطرح شد.

iOS8.1.3 منتشر شد
نویسنده : بازدید : 1488 نظرات()

http://dls.fardamobile.com/7/ios_01.jpg

اگر از کاربران آی دیوایس های اپل هستید، باید این نوید را به شما دهیم که نسخه جدید سیستم عامل iOS ساعتی پیش منتشر شد و شما می توانید دستگاه های خود را همینک به آخرین نسخه بروزرسانی کنید.

در این نسخه موارد زیر حل شده است:

  • کاهش فضای حافظه مورد نیاز برای بروزرسانی از طریق OTA

  • مشکلی که باعث می شد بعضی از کاربران نتوانند یوزر و پسورد اپل آی دی خود را در فیس تایم و مسیج وارد کنند.

  • حل مشکل توقف در نمایش اپلیکیشن ها در Spotlight

  • حل مشکل مالتی تسکینگ جسچر در آی پد

  • تنظیمات جدید در بخش Education

به نظر می رسد گزارش های کاربرانی که به این نسخه بروزرسانی کرده اند، حاکی از افزایش سرعت iOS است. عده ای دیگر از کاربران گزارش کرده اند که مصرف باتری آن ها نیز کم شده است. هنوز مشخص نیست که این نسخه قابل جیل بریک کردن خواهد بود یا خیر. بنابراین اگر از جمله کاربرانی هستید که دستگاه خود را جیل بریک کرده اند باید کمی صبر کرده تا هکرها اعلام کنند آیا این نسخه از iOS جیل بریک می شود یا خیر.

لپ تاپ ها محصولاتی هستند که افراد برای مدت زمان طولانی تری از آنان استفاده می کنند و به طور معمول ۳ یا ۴ سال از نرم افزارهای جدید پشتیبانی می کنند. قیمت آن ها به مراتب بیشتر از تلفن های هوشمند و تبلت ها است با این حال از بازاری با نرخ رشد کمتری برخوردارند.

 

CES 2015 برای لپ تاپ ها مراسم پر باری بود. رونمایی از نسل پنجم پردازنده های اینتل Broadwell-U و معرفی فناوری Maxwell از سوی Nvidia مهم ترین خبرهای این نمایشگاه در حوزه لپ تاپ ها بود. با این حال هر لپ تاپ خصوصیات و ویژگی های خاص خود را دارد و از این رو حق انتخاب زیادی برای کاربران در سال ۲۰۱۵ جود خواهد داشت. در ادامه ۵ محصولی را که عنوان مورد انتظار ترین لپ تاپ های ۲۰۱۵ را یدک می کشند را معرفی خواهیم کرد.

Retina MacBook Air

 

mba2013-6-970-80

http://s.mobile.ir/Static/upload//CNET-Selected-5-Best-SmartPhones_July-2012(1).jpg

فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی موبایلی و مواردی نظیر وایبر، واتس‌اپ و اینستاگرام این روزها همه افراد فارغ از سن و سال را به خرید یک گوشی هوشمند ترغیب کرده است. یک گوشی هوشمند نه‌تنها عکاس و MP3 Player پیشرفته‌ای به حساب می‌آید بلکه با حضور آن می‌توان دوستان گذشته را بار دیگر یافت، تماس و پیامک رایگان (یا با حداقل هزینه) با سرتاسر دنیا داشت، ساعت‌ها با بازی‌های هیجان‌انگیز سرگرم بود، اخبار و اطلاعات را در اسرع وقت بدون نیاز به کامپیوتر دریافت کرد و در یک کلام، مدرن بود. گوشی‌های هوشمند تا همین یکی دو سال گذشته به‌علت حضور تمامی سازندگان در مسابقه افزایش امکانات و قابلیت‌های پیشرفته دستگاه، جزء گجت‌های گران‌قیمت و لوکس بازار به حساب می‌آمدند و کاربران عادی به‌خصوص افراد حاضر در سنین بالاتر به همین علت و پیچیده‌گی‌های استفاده، تمایل کمتری به استفاده از این دستگاه‌ها از خود نشان می‌دادند.

 

این شرایط با حضور پر رنگ چینی‌ها و کاهش شدید قیمت در این سوی بازار به‌گونه‌ای تغییر کرد که اینک حتی برندی نظیر سامسونگ نیز با چرخشی مشهود به سمت کلاس ارزان‌قیمت و میانی با قیمت‌های ایده‌آل در حال حرکت کردن است. اسمارت‌فون، این روزها دیگر کالای خاص و گران‌قیمتی محسوب نمی‌شود و اختصاص دادن بودجه‌ای محدود برای خرید آن مساوی با در اختیار گرفتن یک کالای بی‌کیفیت به حساب نمی‌آید. انتخاب‌ها در کلاس ارزان‌قیمت اسمارت‌فون، تا حدی متنوع شده است که با در اختیار داشتن بودجه‌ای از ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان می‌توان به لیست بلندبالایی از نمونه‌های متفاوت و مختلف دست پیدا کرد. در ادامه برای تسهیل انتخاب کاربران در کلاس ارزان‌قیمت به معرفی اغلب انتخاب‌های حاضر در این کلاس قیمتی پرداخته‌ایم. انتخاب‌های زیر بر اساس قیمت مرتب شده‌اند و جایگاه‌ آن‌ها در این لیست لزوما به کیفیت دستگاه مرتبط نخواهد بود.

http://blog.gift724.ir/wp-content/uploads/clashofclans.jpg

با گذشت ۶ هفته از دسامبر ۲۰۱۴ و آپدیت کریسمس کلشن آف کلنز، حالا گمانه زنی ها درباره ی آپدیت جدید این بازی، شدت گرفته است. در ادامه تعدادی از این گمانه زنی ها را مرور خواهیم کرد.

گفته می شود روزانه، بیش از ۸ میلیون نفر در سراسر دنیا، کلش آف کلنز را بازی می کنند.با این حجم عظیم کاربر، طبیعی است مشتاقان زیادی منتظر خبرها و آپدیت های جدید این بازی محبوب باشند. درباره ی آپدیت تازه ای که گفته می شود در فوریه ی ۲۰۱۵ ارائه خواهد شد، احتمالات زیادی وجود دارد، که از جمله جنجالی ترین آنها، معرفی تاول هال ۱۱ است. معرفی تاول هال ۱۱، یکی از درخواست های پرشمار کاربران بوده است. احتمال دیگری که انتظار می رود در این آپدیت عرضه شود لول جدیدی از سربازان و احتمالاً ارتقای دفاع باشد. نمیتوان با قطعیت گفت که کدام مورد اتفاق خواهد افتاد. احتمال آمدن دفاع های هوایی، بسیار بعید است، زیرا بسیار گران بوده و مخصوص لول های بالا هستند. یکی دیگر از موارد پیش بینی شده، لول جدیدی از هیلرها است.  بازیکنان همچنین در خواست ارتقای یک ردیف دیوار، با یک حرکت و با استفاده الکسیر را مطرح نموده اند. درخواست دیگری که ممکن است در این آپدیت ارائه شود توانایی مشاهده ی لول حمله کنندگان و دیدن انواع سربازهایی که آنها استفاده می کنند، می باشد. از جمله موارد دیگر که پیش بینی می شود در این آپدیت عرضه شود مدل جدیدی از هرو، کاراکترهای جدید و دیوارهای بیشتر است.

درباره سایت
About Us
به وبلاگ من خوش آمدید
آمار سایت
Statistics
تعداد مطالب : 741
تعداد نظرات : 5
تعداد کاربران : 11
امروز :
تعداد اعضای سایت : 11
تعداد اعضای آنلاین : 1
بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 0
گوگل امروز : 4
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 572
بازدید ماه : 7227
بازدید سال : 23088
بازدید کل : 367509
نویسندگان
Author
تبادل لینک هوشمند
Auto Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی و نرم افزار و آدرس pansona.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






امکانات وب
Codes