امتیاز دهید

خوش آمدید

pansona

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

میزکار کاربری
Panel

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

صفحات جداگانه
Extra Pages

چت باکس
Chat


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آخرین نظرات کاربران
Recently Comments

sohil
sohil درتاریخ 1394/9/8 گفته :
خیلی قدرت بالایی داره
وان دانلود
وان دانلود درتاریخ 1394/8/26 گفته :

سلام داداش ممنون عالی بود وبلاگت عالیه انشالله موفق باشی

حسن
حسن درتاریخ 1394/7/12/panso گفته :
فوق العادست
پدرام
پدرام درتاریخ 1391/5/5 گفته :
با عرض سلام خدمت شما
گروه اينترنتي رهروان ولايت با همکاري وبلاگ گروهي حجاب و عفاف، جنبش اينترنتي حجاب و عفاف را راه اندازي کردند از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن لوگوهاي«جنبش اينترنتي حجاب و عفاف» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند و نام خود را در زمره خادمين حضرت فاطمه زهراء سلام الله عليها ثبت فرمائيد .
ضمنا جهت دريافت کد لوگو به آدرس زير مراجعه فرمائيد و پس از درج لوگو در بخش نظرات اعلام نمائيد تا پايگاه شما نيز در صفحه جنبش حجاب و عفاف لينک داده شده و خبر پيوستنتان به جنبش در بخش اخبار سايت درج گردد.
www.jonbeshnet.ir/hijab
amir
amir درتاریخ 1390/12/26 گفته :
khili bahal booooooooooood

بازی F1 2014 جدیدترین عنوان ساخت کمپانی Codemaster می باشد که هر ساله عنوان جدیدی از بازی محبوب ماشین سواری فرمول ۱ را عرضه می کند. شعار امسال این کمپانی برای این بازی عبارتست از: امسال، سالی است که ورزش تغییر می کند! پیست ها، قوانین، ایرودینامیک، مسابقات و حرکات ماشین سواری همگی آپدیت شده اند و تغییراتی اساسی در آن ها ایجاد شده است. امسال، سالی است که فرمول ۱ به طور کلی تغییر کرده است و شما با بازی کردن F1 2014 می توانید این تغییرات را احساس کنید. در نسخه ۲۰۱۴ این بازی، تمامی رانندگان، ماشین ها و تیم های ماشین سواری آپدیت شده اند و دوباره بازسازی شده اند. به گفته ی خود کمپانی، نسخه ۲۰۱۴ این بازی، تنها نسخه ای است که تا به امروز، مورد تایید کامل سازندگان بازی بوده است.

 

F1 2014 PC-RELOADED

 

f1 2014 pc cover small دانلود بازی F1 2014 برای PC

www.BaziPort.Mihanblog.com
بالاخره مایکروسافت میزان فروش کنسول های خود در تعطیلات کریسمس 2015 را اعلام کرد. طبق اعلام مایکروسافت دو کنسول XBox 360 و XBox One روی هم رفته حدود 6.6 میلیون دستگاه طی سه ماهۀ پایانی سال 2014 فروش داشته اند. متاسفانه فروش کنسول ها به صورت جداگانه اعلام نشده است. سال پیش در همین زمان 7.4 میلیون دستگاه از این دو کنسول به فروش رفته بودند که امسال حدود 800 هزار دستگاه کاهش فروش را شاهد هستیم. سونی هم در همین مدت (یعنی سه ماهه منتهی به 31 دسامبر 2014) حدود 4.1 میلیون دستگاه از کنسول PS4 را فروخته است.

درباره سایت
About Us
به وبلاگ من خوش آمدید
آمار سایت
Statistics
تعداد مطالب : 741
تعداد نظرات : 5
تعداد کاربران : 11
امروز :
تعداد اعضای سایت : 11
تعداد اعضای آنلاین : 1
بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 0
گوگل امروز : 5
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 575
بازدید ماه : 7230
بازدید سال : 23091
بازدید کل : 367512
نویسندگان
Author
تبادل لینک هوشمند
Auto Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی و نرم افزار و آدرس pansona.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






امکانات وب
Codes