امتیاز دهید

خوش آمدید

pansona

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

میزکار کاربری
Panel

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

لینک های سایت
Links

صفحات جداگانه
Extra Pages

چت باکس
Chat


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آخرین نظرات کاربران
Recently Comments

sohil
sohil درتاریخ 1394/9/8 گفته :
خیلی قدرت بالایی داره
وان دانلود
وان دانلود درتاریخ 1394/8/26 گفته :

سلام داداش ممنون عالی بود وبلاگت عالیه انشالله موفق باشی

حسن
حسن درتاریخ 1394/7/12/panso گفته :
فوق العادست
پدرام
پدرام درتاریخ 1391/5/5 گفته :
با عرض سلام خدمت شما
گروه اينترنتي رهروان ولايت با همکاري وبلاگ گروهي حجاب و عفاف، جنبش اينترنتي حجاب و عفاف را راه اندازي کردند از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن لوگوهاي«جنبش اينترنتي حجاب و عفاف» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند و نام خود را در زمره خادمين حضرت فاطمه زهراء سلام الله عليها ثبت فرمائيد .
ضمنا جهت دريافت کد لوگو به آدرس زير مراجعه فرمائيد و پس از درج لوگو در بخش نظرات اعلام نمائيد تا پايگاه شما نيز در صفحه جنبش حجاب و عفاف لينک داده شده و خبر پيوستنتان به جنبش در بخش اخبار سايت درج گردد.
www.jonbeshnet.ir/hijab
amir
amir درتاریخ 1390/12/26 گفته :
khili bahal booooooooooood

 

شاید تا به حال به این فکر کرده باشید که بعد از میلیارد چیست؟؟

ترتیب بدین صورت است که بعد از هزار و میلیون میلیارد داریم که بیلیارد هم خوانده می شود و بعد از آن بیلیون و تریلیون و ... را داریم. به طور کلی اعداد را می توان در جدول زیر مشاهده کرد

البته این جدول را می توان تا 100 مورد نوشت که آخرین آن 10600 است که قابل تصور هم نیست.

بچه‌های عزیز توجه داشته باشید اعداد بالا عدد ۱۰ نشان دهنده تعداد صفر های جلوی عدد ۱۰ می‌باشد .

 

 

دسته : متفرقه , ,
می پسندم نمی پسندم
تاریخ : پنج شنبه 13 فروردين 1394 ساعت : 11:5
Barcelona
نویسنده : بازدید : 857 نظرات()

FCB.svg

باشگاه فوتبال بارسلونا (به اسپانیایی: Fútbol Club Barcelona) که بیشتر بارسلونا یا به صورت مخفف بارسا شناخته می‌شود، یک باشگاه فوتبال حرفه‌ای اسپانیایی است که در شهر بارسلون در منطقهٔ کاتالونیای اسپانیا قرار دارد. باشگاه فوتبال بارسلونا باشگاهی ورزشی-اجتماعی با هزاران عضو بوده که تیم فوتبال بارسلونا بخشی از آن می‌باشد.[۳] تیم این باشگاه در لا لیگا بازی می‌کند و جزو سه تیمی است که هرگز به دسته پایین‌تر سقوط نکرده‌است. شهرت تاریخی تیم این باشگاه به‌دلیل شیوه حمله‌ای ماهرانه و جذابش بوده که تأکیدش را بر بازی باز قرار می‌دهد.[۳][۴][۵]

این باشگاه با نام باشگاه فوتبال بارسلونا در سال ۱۸۹۹ توسط عده‌ای سوئیسی، انگلیسی و اسپانیایی و به رهبری خوان گمپر تأسیس شد. بارسا به نوعی، نهادی برای ترویج فرهنگ کاتالان و کاتالانیسم است و از این رو عبارت «فراتر از یک باشگاه» (به کاتالانی: Més que un club) را به عنوان شعار خود انتخاب کرده‌است. سرود رسمی باشگاه، اثر جوزپ ماریا اسپیناس است که El Cant del Barça نام دارد.

برخلاف بسیاری از تیم‌های جهان این باشگاه توسط هوادارانش اداره می‌شود. باشگاه بارسلونا با درآمد ۳۶۶ میلیون یورو، دومین باشگاه ثروتمند جهان است. این باشگاه رقابت دیرینه‌ای با رئال مادرید دارد و به مسابقه‌ای که بین این دو تیم برگزار می‌شود اصطلاحاً ال کلاسیکو گفته می‌شود. نوکمپ با گنجایش ۹۹٫۳۵۴ تماشاگر، ورزشگاه خانگی بارسلونا و بزرگترین استادیوم اروپا است. حدود ۲۵،۷٪ مردم اسپانیا طرفدار بارسلوناهستند،[۶]...

بقیه متن در ادامه مطلب.

دسته : متفرقه , ,
می پسندم نمی پسندم
تاریخ : چهار شنبه 13 اسفند 1393 ساعت : 13:40
برچسب ها : , , , ,
real madrid
نویسنده : بازدید : 836 نظرات()

Logo Real Madrid.svg

باشگاه فوتبال رئال مادرید (به اسپانیایی: Real Madrid Club de Fútbol) یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال است که در مادرید، پایتخت اسپانیا قرار دارد. رئال موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اسپانیا و موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اروپا و موفقترین تیم فوتبال قرن ۲۰ به انتخاب فیفا است. آن‌ها دارای رکورد ۳۲ بار قهرمانی در لالیگا، ۱۹ قهرمانی در کوپا دل ری (جام حذفی)، ۹ سوپرکاپ اسپانیا، ۱۰ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، ۲ جام یوفا، ۲ سوپرکاپ اروپا و ۳ قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان هستند. کلمهٔ رئال در زبان اسپانیایی، به معنی «سلطنتی» است، این لقب را شاه آلفونسو سیزدهم در سال ۱۹۲۰ بر این تیم نهاد. همچنین در همان سال، شکل یک تاج نیز بر روی آرم این باشگاه قرار گرفت.Real Madrid Club de Fútbol عبارتی است به زبان اسپانیایی که به معنای باشگاه فوتبال مادرید پادشاهی می‌باشد...

بقیه ی متن در ادامه مطلب

دسته : متفرقه , ,
می پسندم نمی پسندم
تاریخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393 ساعت : 21:4
برچسب ها : , , , ,
یک گل زیبا
نویسنده : بازدید : 758 نظرات()

سلام دوستان. یکی از گلهایی که این چند ساله تو باغچه من در حال افزایش هست گیاهی  رونده و علفی با گلهای ابی خوشرنگ هست. این گیاه از تیره  Commelineae  و با نام علمی Commelina erecta بوده و گیاهی چند ساله که هم از طریق بذر و هم قلمه تکثیر میشه. البته تولید ساقه های رونده ای روی زمین میکنه که در تماس با خاک بلافاصله  ریشه دار شده و گیاه جدیدی رو بوجود میاره.در فصل زمستان وارد رکود میشه و در فصل بهار شروع به رشد میکنه. البته ساقه های خشکیده رو باید قطع کرد تا با هرس کردن رشد بهتری داشته باشه. ولی نباید هرس شدید باشه و چند ساقه اصلی باید حفظ بشن.

دسته : متفرقه , ,
می پسندم نمی پسندم
تاریخ : 25 بهمن 1393 ساعت : 21:1

لیزوماخیا (لیزوماکیا) Lysimachia

خانواده Myrsinaceae

یکی از انواع چمن که سطح زمین را می پوشاند و زیبایی خاصی به فضای سبز و محیط اطراف می بخشد چمن  لیزوماکیا می باشد. این گیاه وقتی در خاک مستقر شود تولید ساقه های رونده میکند و به زودی سطح وسیعی را می پوشاند. از نکات قابل توجه در این چمن رنگ ان است که در سایه به رنگ سبز پررنگ است و وقتی تحت تابش مستقیم خورشید باشد به رنگ سبز کمرنگ تا زرد طلایی دیده می شود. البته به عنوان یک گیاه گلدانی آویز هم میتواند مورد استفاده قرار بگیرد.من هم تقریبا دو ماهی هست که این چمن رو در باغچه کاشتم .

 

دسته : متفرقه , ,
می پسندم نمی پسندم
تاریخ : 25 بهمن 1393 ساعت : 21:1
گیاهان آبی
نویسنده : بازدید : 720 نظرات()

سلام دوستان. امروز دو نمونه گیاه ابی یا قابل پرورش در مرداب و استخر رو دیدم، اولی سنبل ابی و گیاه دوم کاهوی آبی نامیده شده.

 

دسته : متفرقه , ,
می پسندم نمی پسندم
تاریخ : 25 بهمن 1393 ساعت : 21:1
کروتون
نویسنده : بازدید : 1408 نظرات()

گیاه برگ زینتی کروتون با نام علمی Codiaeum variegatum  از خانواده Euphorbiaceae دارای گونه های مختلفی می باشد که دارای برگها با شکل و رنگ متفاوتی می باشند.

دسته : متفرقه , ,
می پسندم نمی پسندم
تاریخ : 25 بهمن 1393 ساعت : 21:1
برچسب ها : , , , ,
Sesbania
نویسنده : بازدید : 1261 نظرات()

Name: Sesbania SP

Family: Leguminosae

درختچه ای زیبا با گلهایی به رنگ قرمز که به صورت خوشه ای در فصلهای گرم سال از شاخه ها آویزان می شوند. دارای برگهای سبز روشن و شانه ای که جلوه خاصی به این درختچه می بخشد. دارای غلافهای چهارگوش بوده که هر غلاف  ممکن است حاوی 3 تا 9 عدد بذر باشد. به صورت انبوه در یک منطقه گسترش می یابد. با هرس مناسب میتواند به عنوان گیاه زینتی در فضای سبز مورد استفاده قرار بگیرد. در برخی مناطق ساحلی استان گیلان و در یک روستا در نزدیکی شهرستان چالوس تعدادی از این درختچه را دیدم و تعدادی بذر تهیه کردم و در فصل تابستان کاشتم. بذرها شبیه دانه های لوبیا هستند و سرعت و درصد جوانه زنی بالایی دارند.

دسته : متفرقه , ,
می پسندم نمی پسندم
تاریخ : 25 بهمن 1393 ساعت : 21:1
برچسب ها : , , ,
کاکتوس
نویسنده : بازدید : 1458 نظرات()

با سلام خدمت دوستان و عرض پوزش به دلیل تاخیر در بروزرسانی وبلاگ. چند وقت پیش فرصتی دست داد تا به گلخانه ای که در آن به نگهداری و تکثیر کاکتوس مشغول هستند، سری بزنم و چند تصویر از انواع کاکتوس تهیه کنم. کاکتوسها و گیاهان گوشتی بومی مناطق گرمسیری و بیابانی هستند که خود را با شرایط دمای بالا و خشکی و شوری خاک تطبیق داده اند. انواع مختلفی از کاکتوس وجود دارد که از نظر شکل و گل متنوع هستند.

 

دسته : متفرقه , ,
می پسندم نمی پسندم
تاریخ : 25 بهمن 1393 ساعت : 21:1

گلچینی از بهترین عکسها از زیباترین پرندگان جهان

پرندگان از حیوانات شگفت انگیز و دیدنی جهان است بخصوص برای انسانها پرندگان جذابیتی دیگری دارند. اکثرپرندگان زندگی آزادی دارند اما برخی پرندگان در چنگ انسانها اسیر شده اند و از آنان استفاده های گوناگونی می شود.

برخی پرندگان کاربرد اقتصادی دارند و به عنوان یک منبع غذایی مهم در از راه شکار یا پرورش در مزرعه‌ها بدست می‌آیند. پرندگان آوازخوان و طوطی‌سانان بیشتر به عنوان حیوان خانگی کاربرد دارند. کاربرد دیگر پرندگان در تهیهٔ کود مرغی است. پرندگان در فرهنگ، مذهب، شعر و موسیقی انسان‌ها وارد گشته‌اند و به زندگی ما پیوند خورده‌اند. در نتیجهٔ رفتارهای انسان‌ها از سدهٔ ۱۷ میلادی به این سو ۱۲۰ تا ۱۳۰ گونه از پرنده‌ها منقرض شده‌اند و صدها گونه هم پیش از سدهٔ ۱۷ از دست رفته بودند. امروزه با وجود آنکه تلاش‌هایی در زمینهٔ نگهداری و حمایت از پرندگان صورت گرفته با این حال ۱،۲۰۰ گونه از آن‌ها همچنان رو به انقراض اند.

عکس های صد در صد دیدنی از زیباترین پرندگان جهان|تصاویر پرندگان شگفت انگیز| عکس پرندگان زیبا

 

beautiful_birds زیباترین پرندگان جهان

ماهمه جیره خوار طبیعت زیبا و سخاوتمندیم. مواظب باشیم با دست خود زیبایی این طبیعتهای بکر و تماشایی را آلوده و تخریب نکنیم.

پیشرفت علم و تکنولوژی ، به انسان کمک کرده است تا تحقیق و بررسی های خود را از جای جای کره زمین صورت دهد و هر روزه وسعت این کار را گسترش دهد اما اگر از تکنولوژی به صورت درست و به جا استفاده نشود یک پیامد خطرناک و نگران کننده ی را به دنبال دارد و آن نابود کردن طبیعت بکر و زیبائیهای طبیعی است. مهار تکنولوژی با سیاست های طبیعت محور از ضروری ترین نیازهای امروز بشراست. تصاویر زیبا و دیدنی ازمنظره های طبیعت بکر و ناب روی کره ای زمین تقدیم می شود امید وارم مورد استفاده شما خوبان قرار گرفته برای تان لذت بخش و دل انگیز باشد.

تصاویر دیدنی از جلوه های زیبای طبیعت بکر

طبیعت زیبا و بکر

دسته : متفرقه , ,
فهمیدن نژاد
نویسنده : بازدید : 1144 نظرات()

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

یکی به توب برسه

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

مسیر زندگی خیلی های ماست

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 اگه بخندی نظر ندی حلالت نمیکنم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دسته : متفرقه , ,
می پسندم نمی پسندم
تاریخ : 25 بهمن 1393 ساعت : 2:27
کاش :(
نویسنده : بازدید : 1215 نظرات()

ای کاش سرعت گذر تعطیلات سه ماهه ی تابستونی مثل سرعت اینترنت تو ایران بود.
.
.
.
.
.
وهمینطور سرعت گذر نه ماه مدرسه مث سرعت اینترنت تو خارج بود مدرسه ها اصلا به یه ماه نکشیده تموم می شد...
والا با این گیگاشون

یادش بخیر بچه بودم ی نارنگی گذاشتم توی کیفم ببرم مدرسه بخورم ، زنگ تفریح کیفمو باز کردم دیدم نارنگیه له شده جذب شده تو کتاب فارسیم.
تا آخر سال هروقت هوس نارنگی میکردم یکی از برگه های کتابمو میخوردم !

www.BaziPort.Mihanblog.com

Paul Rustchynsky از استودیوی Evolution اعلام کرد بازی Driveclub برای نصب بر روی کنسول PS4 به 17 گیگابایت فضای آزاد نیاز خواهد داشت. این میزان فضا نسبت به بازی های دیگر این نسل که به فضاهایی در حدود 30 تا 50 گیگابایت نیاز دارند بسیار کمتر است و خبر خوشی برای دارندگان PS4 به حساب می آید. Driveclub در تاریخ 10 اکتبر (18 مهر) به صورت انحصاری برای PS4 عرضه خواهد شد.

لوگو
نویسنده : بازدید : 1765 نظرات()

 

دسته : متفرقه , ,
می پسندم نمی پسندم
تاریخ : سه شنبه 1 فروردين 1389 ساعت : 3:8
برچسب ها : , ,
صفحات سایت
از دیگر مطالب سایت ما نیز دیدن فرمایید !
تعداد صفحات : 4
درباره سایت
About Us
به وبلاگ من خوش آمدید
آمار سایت
Statistics
تعداد مطالب : 741
تعداد نظرات : 5
تعداد کاربران : 11
امروز :
تعداد اعضای سایت : 11
تعداد اعضای آنلاین : 1
بازدید امروز : 2442
بازدید دیروز : 0
گوگل امروز : 244
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 9004
بازدید ماه : 12019
بازدید سال : 35237
بازدید کل : 379658
نویسندگان
Author
تبادل لینک هوشمند
Auto Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی و نرم افزار و آدرس pansona.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






امکانات وب
Codes