امتیاز دهید

خوش آمدید

pansona

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

میزکار کاربری
Panel

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

لینک های سایت
Links

صفحات جداگانه
Extra Pages

چت باکس
Chat


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آخرین نظرات کاربران
Recently Comments

sohil
sohil درتاریخ 1394/9/8 گفته :
خیلی قدرت بالایی داره
وان دانلود
وان دانلود درتاریخ 1394/8/26 گفته :

سلام داداش ممنون عالی بود وبلاگت عالیه انشالله موفق باشی

حسن
حسن درتاریخ 1394/7/12/panso گفته :
فوق العادست
پدرام
پدرام درتاریخ 1391/5/5 گفته :
با عرض سلام خدمت شما
گروه اينترنتي رهروان ولايت با همکاري وبلاگ گروهي حجاب و عفاف، جنبش اينترنتي حجاب و عفاف را راه اندازي کردند از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن لوگوهاي«جنبش اينترنتي حجاب و عفاف» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند و نام خود را در زمره خادمين حضرت فاطمه زهراء سلام الله عليها ثبت فرمائيد .
ضمنا جهت دريافت کد لوگو به آدرس زير مراجعه فرمائيد و پس از درج لوگو در بخش نظرات اعلام نمائيد تا پايگاه شما نيز در صفحه جنبش حجاب و عفاف لينک داده شده و خبر پيوستنتان به جنبش در بخش اخبار سايت درج گردد.
www.jonbeshnet.ir/hijab
amir
amir درتاریخ 1390/12/26 گفته :
khili bahal booooooooooood

  کامپیوتر یا لپ تاپ شما چقدر برق مصرف می کند؟ یک هکر هلندی ادعا می کند بهینه ترین کامپیوتر دنیا را از نظر مصرف انرژی ساخته است. کامپیوتری که از نظر سخت افزار هم نسبتا قدرتمند است. با پردازشگر Core i5 و 16 گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه اس اس دی. اما مصرف این کامپیوتر هنگام کار ۷۴.۵ وات است و در وضعیت انتظار تنها ۵.۹ وات انرژی مصرف می کند.

   برای مقایسه کافی است بدانید که کامپیوترهای رومیزی معمولی حدود ۱۵۰ وات مصرف برق دارند و هنگام انتظار نیز حدود ۳۰ وات انرژی مصرف می کنند.


   سازنده این کامپیوتر که Emile Nijssen نام دارد سال ها است روی کامیپوترهای کم مصرف کار می کند. و سال ۲۰۰۸ نیز یک کامیپوتر کم مصرف ساخته بود. او یک هکر سخت افزاری است که علاقه اصلی اش دستکاری سخت افزارهای مختلف برای ساخت کامپیوترهای کم مصرف است.

 

پس از چند ماه از معرفی سری جدید CPU های Ivy Bridge توسط کمپانی معظم Intel اکنون لپتاپ های مبتنی بر این معماری توسط شرکت های سازنده ی لپتاپ به بازار عرضه می شوند.

Acer که با ساخت لپتاپ هایی خوش ساخت اعتبار بسیاری در بازار برای خود به هم زده است این سری معماری را بر روی لپتاپ های جدید خود مخصوصا سری V3 پیاده کرده که ظاهرا بازخود خوبی هم داشته است.

قیمت این گونه لپتاپ ها با کارایی بسیار بهتر کمی بالاتر از سایر لپتاپ ها می باشد که البته امری طبیعی است.

google maps

 

نسخه جدید نقشه گوگل امروز معرفی شد. امکانات جدید بسیاری به آن اضافه شده تا نیاز هر کاربری در مسیریابی و امور مختلف مربوط به نقشه را برطرف کند. گوگل در نسخه جدید نقشه که قرار است از تابستان امسال رسما راه اندازی شود رابط کاربری را نیز بطور کامل تغییر داده است.

دانلود بازی Stunt Bike اندروید

  • نام بازی: Stunt Bike ورژن v1.0
  • نام فارسی: موتور سواری نمایشی
  • حجم فایل: 43 مگابایت
  • سازگار با: آندروید 2.3 و بالاتر

 

www.BaziPort.Mihanblog.com
بالاخره مایکروسافت میزان فروش کنسول های خود در تعطیلات کریسمس 2015 را اعلام کرد. طبق اعلام مایکروسافت دو کنسول XBox 360 و XBox One روی هم رفته حدود 6.6 میلیون دستگاه طی سه ماهۀ پایانی سال 2014 فروش داشته اند. متاسفانه فروش کنسول ها به صورت جداگانه اعلام نشده است. سال پیش در همین زمان 7.4 میلیون دستگاه از این دو کنسول به فروش رفته بودند که امسال حدود 800 هزار دستگاه کاهش فروش را شاهد هستیم. سونی هم در همین مدت (یعنی سه ماهه منتهی به 31 دسامبر 2014) حدود 4.1 میلیون دستگاه از کنسول PS4 را فروخته است.

 

http://www.techweekeurope.co.uk/wp-content/uploads/2013/11/Intel-Logo.jpg

Core i7و Core i5 چیست و چه تفاوت‌هایی با هم و با دیگر پردازنده‌های بازار دارند؟ مدل‌های مختلف Core i7 را چگونه تشخیص دهیم.

پردازنده‌های موبایل یا همان پردازنده‌های قابل حمل (منظور از موبایل, پردازنده‌های سری M اینتل است که برای ابزارهای قابل حمل مانند لپ تاپ طراحی شده‌اند و اشاره به تلفن‌های هوشمند نیست)، رقابت خود را بر سر فضای اشغال شده توسط پردازشگر، وزن و فرای همه این‌ها مصرف انرژی همراه کرده‌اند. ما در این مقاله از تکنولوژی‌هایی همچون Turbo Boost که کارآیی را افزایش و مصرف انرژی را کاهش می‌دهند، سخن خواهیم گفت و با زبان ساده برایتان تفاوت بین 32 نانومتر و 45 نانومتر را شرح خواهیم داد و خواهیم گفت که این اعداد علاوه بر فضای اشغال شده پردازشگر بر روی مادربورد که باعث افزایش یا کاهش فضا می‌شود، در ویژگی‌های دیگری همچون کاهش گرما و میزان مسافتی که اطلاعات ناچار به طی نمودن آن هستند و در یک کلمه کارآیی موثر هستند.

http://toranji.ir/wp-content/uploads/2015/01/url6.jpg

در بازار پردازشگرها، آمارها به روشنی از این موضوع خبر می‌دهند که AMD با اختلاف زیاد تحت سلطه اینتل بر این بازار قرار دارد. اما با همه این حرف‌ها، AMD با تمرکز بر دو نکته اصلی راه خود را از اینتل جدا می‌سازد: قدرت گرافیکی و قیمت ارزان‌تر!

AMD بعد از خرید شرکت ATI که کارت‌های گرافیکی و تراشه‌های مرتبط با آن را تولید می‌کند، قدرت گرافیکی این شرکت را از آن خود نمود و از آن برای تولید محصولاتی قدرتمندتر به لحاظ گرافیکی استفاده نمود. بدین ترتیب بخش گرافیکی AMD را می‌توان یک سر و گردن بالاتر از اینتل یاد کرد. اگر بخواهیم کاملا کوتاه و خلاصه صحبت کنیم، AMD برای کاربرانی که هزینه کمتر و قدرت گرافیکی بیشتر را به گجتی قدرتمند‌تر و پرسرعت‌تر ترجیح می‌دهند، راه حل بهتری از اینتل دارد و لپ‌تاپ‌هایی که با تراشه AMD تولید می‌گردند با قیمت اقتصادی‌تر و ارزان‌تر و قابلیت‌های گرافیکی بیشتری به فروش می‌رسند، ولی در اغلب موارد از قدرت پردازشی کمتری بهره‌مند هستند.

راهنمای خرید CPU
 

اگر فرصت کافی برای جستجو در جداول مقایسه‌ای را ندارید یا به اندازه کافی مطمئن نیستید که کدام پردازنده (CPU) مناسب نیاز شما است، این مقاله را مطالعه کنید. در ادامه راهنمای جامع خرید CPU با ساختار ساده و کارآمد براساس بازه‌های مختلف قیمتی تهیه شده است تا به‌راحتی بتوانید براساس بودجه خود CPU مناسب را انتخاب کنید. در این راهنمای خرید قوی‌ترین پردازنده‌های اینتل و ای‌ام‌‌دی در بازه‌های مختلف قیمتی معرفی شده‌اند.

ین راهنما به شما کمک می‌کند تا بهترین پردازنده را براساس بودجه خود انتخاب نمایید.

معیار اصلی ما در انتخاب پردازنده‌ها: بازده، قدرت و قیمت است. موارد دیگر مانند اورکلاکینگ یا پلتفرم نیز برای برخی کاربردها مهم هستند، ولیکن ما به دنبال ساده نمودن این راهنمای خرید هستیم و به این موارد نمی‌پردازیم. در واقع مدل‌های معرفی شده برای تجربه‌ی بهترین عملکرد و سرعت در اغلب بازی‌ها و همچنین نرم‌افزارهای معمولی و به طور کلی برای کاربردهای عادی اکثر کاربران از میان انبوه پردازنده‌های موجود انتخاب شده‌اند.

این راهنمای خرید هر ماه بروز رسانی می‌شود تا از تغییر و تحولات بازار در هر ماه مطلع گردید. اما متأسفانه بازار قطعات کشوی از پردازنده‌ جدید برای گیمر‌ها نیست.

راهنمای خرید تبلت: هر آنچه پیش از انتخاب تبلت باید بدانید

 

آیا مدتی است که به فکر خرید تبلت افتاده‌اید؟ اصلا جای تعجب نیست. محبوبیت این وسیله و کاربردهای آن که روز به روز رو به فزونی است و هر کسی را با هر سلیقه‌ای، از پیر و جوان، به خود جذب می‌کند. هر روزه تعداد بسیاری تبلت به فروش می‌رسند و همچنان تقاضا برای این صفحه‌ی جادویی بالاست. در این میان، ممکن است سؤالات بسیاری در مورد انتخاب بهترین گزینه ممکن، برایتان پیش بیاید و با توجه به تبلیغات وسیع شرکت‌ها و امکانات بی‌شماری که ممکن است هر برند یا سیستم عامل مختلف، منحصرا ارائه کند، سردرگم شوید و یا نتوانید به خواسته‌های مورد نیاز خود دست یابید. اگر چنین است پس این مقاله برای شما است.

هواوی Ascend p8

 

گوشی هوشمند Huawei Ascend P7 با ضخامت 6.7 میلی متر به عنوان یکی از نازک‌ترین تلفنهای بازار شناخته می‌شود.  p7 را به جرات می‌توان از محبوب‌ترین گجت‌های هوشمند سال 2014 در کنار رقبایی چون نوت 4، آیفون 6 و دیگر پرچمداران اندرویدی دانست.

طرح مفهومی Galaxy s6
 
 

سال 2014 با تمامی حواشی پیرامونش برای کمپانی سامسونگ به پایان رسید و این غول فناوری در تلاش است با معرفی نسل بعدی پرچمدارش بازار رقابت را در بین رقبای سر سختی چون اپل، سونی و هواوی داغ‌تر کند.

در حالی که بسیاری از منابع از معرفی Galaxy S6 در نمایشگاه CES 2015 خبر داده بودند اما این اتفاق نیفتاد. هنوز هیچ اعلام رسمی از سوی شرکت سامسونگ مبنی بر معرفی آخرین پرچمدارش منتشر نشده است.

http://cdn.gsmarena.com/pics/14/06/iphone-6-gif/gsmarena_001.jpgآیفون‌های غول پیکر اپل با صفحه نمایش‌های 4.7 اینچی و 5.5 اینچی خود موفق شدند تا بیشتر از هر محصول دیگری از خانواده آیفون, کاربران سیستم عامل اندروید را محسور  و  به سمت خود بکشانند. این آماری است که تیم کوک در آخرین کنفرانس این شرکت برای اعلام سود بی‌سابقه اپل در چند ماهه گذشته اعلام کرده است.

آمار موفقیت‌هایی که اپل با دو محصول جدید خانواده آیفون, یعنی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس به دست آورده, تنها در میزان فروش خیره کننده 74.5 میلیون دستگاه در سه ماهه‌ی چهارم ۲۰۱۴ ختم نمی‌شود. در کنار این میزان فروش قابل توجه, آیفون‌های جدید اپل بیشتر از محصولات نسل گذشته‌ی این شرکت در جذب کاربران اندرویدی به اکوسیستم اپل موفق بوده‌اند.

 

http://az648995.vo.msecnd.net/win/2014/09/Windows_Product_Family_9-30-Event-741x416.png

چند روزی است که نسخه‌ی ماه ژانویه از پیش‌نمایش ویندوز 10 برای تست و بررسی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته و بازار خبرها و مقالات پیرامون سیستم‌عامل جدید ردموندی‌ها و جاذبه‌هایش حسابی گرم است. اگر مایلید تا با ویژگی‌های جدید این نسخه فارغ از همه‌ی خبرها و حدس و گمان‌ها آشنا شوید، با بررسی اختصاصی از آخرین دستاورد نرم‌افزاری مایکروسافت همراه باشید.

مایکروسافت اوایل مهرماه اولین پیش‌نمایش از سیستم‌عامل جدید خود را منتشر کرد و پس از حدود 4 ماه، در خلال کنفرانس خبری اختصاصی خود، از نسخه‌ی تکامل‌یافته‌تری از آن همراه با تغییرات و قابلیت‌های جدید و فراوان پرده برداشت. Build 9926 معروف به نسخه‌ی ماه ژانویه از پیش‌نمایش ویندوز، از حدود یک هفته‌ی قبل بصورت عمومی برای تست و ارزیابی در اختیار توسعه‌دهنده‌ها و سایر علاقه‌مندان قرار گرفته است.

http://www.delgarm.com/images/news/a738/1392/07/07/I1380400805.jpg

می‌دانید که هنگام تبادل اطلاعات نباید حافظه های usb را جدا کنید چرا که اطلاعات‌ مخدوش (Corrupt) خواهد شد. دلیل اصلی برای Eject کردن و جدا کردن امن (Safety Remove) فلش‌درایوها نوشتن حافظه‌ی نهان (Write Cache) بر روی آنهااست. هنگامی که انتقال فایل‌تان به پایان رسیده نیز ممکن است هنوز تبادل اطلاعات در جریان باشد. با Eject کردن مموری‌تان به ویندوز پیام می‌دهید که دست از اینکار بردارد.

مایکروسافت از مدت‌ها پیش می‌دانست که کاربران به کشیدن ناگهانی کول‌دیسک‌شان از پورت یواس‌بی علاقه دارند. به همین دلیل از مدت‌ها پیش در ویندوز استفاده از فلش‌درایوها برای خواندن و نوشتن «حافظه‌ی نهان» لغو شده است. اگر بر روی یکی از این درایوها کلیک‌راست کرده و گزینه‌ی Properties را کیک کنید، سپس زبانه‌ی Hardware را پیدا کرده و دوباره بر روی Properties کلیک کنید، خواهید دید که «جدا کردن سریع» (Quick Removal) گزینه‌ی پیش‌فرض است.

2043

شرکت ایسوس در حوزه نمایشگرهای حرفه ای محصولات متنوعی دارد. نمایشگرهای سری ProArt که برای طراحان و گرافیست ها در نظر گرفته شده اند یکی از محصولات پرطرفدار ایسوس است. جدیدترین عضو خانواده ProArt که در نمایشگاه CES امسال رونمایی شد مدل PA328Q در رده نمایشگرهای ۴K/UHD است که مراحل کالیبره کردن آن از پیش انجام شده است.

 

این نمایشگر ۳۲ اینچی به گونه ای طراحی شده است که برای عکاسان، فیلم سازان، گرافیست های حرفه ای مناسب باشد و کیفیت تصویر مورد نیاز آن ها را به خوبی فراهم سازد. نسبت تصویر این نمایشگر ۱۶:۹ و وضوح آن در حالت پیش فرض ۳۸۴۰×۲۱۶۰ با عمق پیکسل ۱۳۸ پیکسل در اینچ است. PA328Q با قاب باریک و طراحی ارگونومیک نه تنها از زیبایی لازم برخوردار است بلکه تصاویر را نیز به زیبایی و وضوح بالا به نمایش درمی آورد و به طور کامل از رنگهای sRGB و ۷۰۹ .Rec پشتیبانی میکند. از آنجایی که این نمایشگر برای گرافیست ها و عکاسان حرفه ای طراحی شده است ایسوس تلاش کرده تا با پیاده سازی فناوری Eye Care کمترین آسیب به چشمان کاربران وارد شود. به علاوه تمام خروجی های ویدیویی لازم برای این نمایشگر از جمله HDMI 2.0 و MHL 3.0 را نیز در نظر گرفته است تا امکان مشاهده محتوای ۴K/UHD از دستگاه های موبایل را نیز امکان پذیر سازد.

 

در این روز ها شایعات زیادی از گوشه و کناره های دنیا شنیده می شود که بخشی از آنها نیز ممکن است به دنیای کنسولی و بازی های رایانه ای مربوط باشد. با توجه به این که مدت زمان کوتاهی تا نمایشگاه جهانی بازی های رایانه ای موسوم به E3 در سال ۲۰۱۲ نمانده است، Crytek developer از اطلاعات جدیدی در رابطه با کنسول نسل بعدی مایکروسافت یعنی ایکس باکس پرده پرداری کرد.
بخش Crytek dev در روز دوشنبه در صفحه ی رسمی Twitter خود اعلام کرد که نسل بعدی کنسول های ایکس باکس با نام رمزی Durango شناخته خواهد شد. نماینده ی شرکت بازی سازی Crytek در کشور آلمان در رابطه با این خبر منتشر شده گفت که ” توسعه دهنده گان Durango در لندن بر روی این پروژه مشغول به کار هستند و صحبت هایی جالبی از این محصول جدید با اسمی عجیب، به میان آمده”در واقع نام رمزی و عجیب Durango که به کنسول بعدی از خانواده ی ایکس باکس مربوط می شود، برای اولین بار در حدود یک ماه قبل در امتداد اخبار مربوط به سخت افزار ایکس باکس ۷۲۰ مطرح شد.

لپ تاپ ها محصولاتی هستند که افراد برای مدت زمان طولانی تری از آنان استفاده می کنند و به طور معمول ۳ یا ۴ سال از نرم افزارهای جدید پشتیبانی می کنند. قیمت آن ها به مراتب بیشتر از تلفن های هوشمند و تبلت ها است با این حال از بازاری با نرخ رشد کمتری برخوردارند.

 

CES 2015 برای لپ تاپ ها مراسم پر باری بود. رونمایی از نسل پنجم پردازنده های اینتل Broadwell-U و معرفی فناوری Maxwell از سوی Nvidia مهم ترین خبرهای این نمایشگاه در حوزه لپ تاپ ها بود. با این حال هر لپ تاپ خصوصیات و ویژگی های خاص خود را دارد و از این رو حق انتخاب زیادی برای کاربران در سال ۲۰۱۵ جود خواهد داشت. در ادامه ۵ محصولی را که عنوان مورد انتظار ترین لپ تاپ های ۲۰۱۵ را یدک می کشند را معرفی خواهیم کرد.

Retina MacBook Air

 

mba2013-6-970-80

eva-smart-shower

دوش ایوا با کنترل میزان آب مصرفی در حمام‌ها، میزان هدررفت آب را تا نصف میزان معمول کاهش می‌دهد. کمک‌دست این گجت نیز اپلیکیشنی است که علاوه بر اعمال تنظیمات دلخواه، با ثبت میزان مصرف آب شما را به کاهش طول استحمام ترغیب می‌کند.

استحمام انسان‌ها نقش بسیار مهمی در هدر رفتن آب‌های کره زمین دارد؛ آبی که برای تصفیه آن هزینه‌ها و زحمات بسیاری صرف شده و البته برای مدتی است که خطر کاهش شدید آن در رسانه‌ها و از سوی دولت‌ها -از جمله ایران- گوشزد می‌شود.

حالا یکی از مخترعین آمریکایی دست به تولید دوشی هوشمند زده که قادر است میزان آب مصرفی در حمام را تا نصف کاهش دهد. این دوش با نام Eva جریان آب را دقیقا در زمانی متصل می‌کند که واقعا شما به آن نیاز داشته باشید.

چند راهکار ساده برای دوبرابر کردن عمر باتری اسنارت فون شما

double-battery-life

اسمارت فون های امروزی با صفحه نمایش های بزرگ و کیفیت تصویری بالا، مسلماً مصرف باطری بیشتری نسبت به گوشی های غیر لمسی چند سال پیش دارند. به راستی چطور میتوان مدت زمان مفید باطری یک اسمارت فون مدرن را افزایش داد؟

چرا با ورود کامپیوتر بدون کیس (umc) خریداران کامپیوتر های معمولی کمتر شده ؟ چون: 1) کیفیت این کامپیوتر در مقایسه با کامپیوتر های معمولی فوق العاده است در عین حال قیمت آن با کامپیوتر های معمولی برابر است. 2) مانیتور این کامپیوتر ، LCD سامسونگ 17 اینچ درجه A است که در داخل کامپیوتر تعبیه شده. 3) وزن کم و حجم کم این دستگاه که کلا کوچکتر از یک مانیتور معمولیست مشتریان زیادی را به سمت خود جذب نموده. 4) قابلیت ارتقاء کامل در تمام قطعات یکی از...

کامپیوترهای نسل جدید + عکس

تلفن همراه به عنوان وسیله ای که تاثیر زیادی درایجاد روابط میان دارندگان این گجت دارد ، تبدیل به بخش مهمی از زندگی روزانه ما شده است و از کوچک و بزرگ همه دارای یک تلفن همراه هستند.گوشی های امروزی نسبت به گوشی هایی که در اوایل وارد بازار شده بودند بسیار متفاوت بوده و در حال حاضر شما با داشتن گوشی هایی که تبدیل به اسمارت فون شده اند نه تنها از گوشی هایی که اوایل وارد بازار شده اند استفاده نخواهید کرد بلکه سراغی از آنها هم نخواهید گرفت.

 

 

 نسل آینده تلفن های همراه

تجارت گوشی تلفن همراه یکی از صنعت هایی که روند رو به رشد بسیار سریعی دارد. در گذشته نه چندان دور، گوش تلفن Nokia 3310 رایج ترین گوشی تلفن همراه بود که دارای امکانات محدودی از جمله امکان تلفن زدن، پیام های متنی و بازی snake بود. از آن به بعد پیشرفت های چشم گیری در این صنعت به وقوع پیوست. حالا گوش های تلفن همره متنوعی در اختیار کاربران قرار گرفته است که از نمونه ای قدیمی پیش افتاده اند، برای مثال smart phone ها دسترسی و ارتباط با انواع رسانه های ارتباط جمعی، GPS و ویدئو کنفرانس و ... را به راحتی امکان پذیر کرده اند.

صفحات سایت
از دیگر مطالب سایت ما نیز دیدن فرمایید !
تعداد صفحات : 5
درباره سایت
About Us
به وبلاگ من خوش آمدید
آمار سایت
Statistics
تعداد مطالب : 741
تعداد نظرات : 5
تعداد کاربران : 11
امروز :
تعداد اعضای سایت : 11
تعداد اعضای آنلاین : 1
بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1898
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 190
بازدید هفته : 6566
بازدید ماه : 9581
بازدید سال : 32799
بازدید کل : 377220
نویسندگان
Author
تبادل لینک هوشمند
Auto Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی و نرم افزار و آدرس pansona.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






امکانات وب
Codes