امتیاز دهید

خوش آمدید

pansona

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

میزکار کاربری
Panel

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

لینک های سایت
Links

صفحات جداگانه
Extra Pages

چت باکس
Chat


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آخرین نظرات کاربران
Recently Comments

sohil
sohil درتاریخ 1394/9/8 گفته :
خیلی قدرت بالایی داره
وان دانلود
وان دانلود درتاریخ 1394/8/26 گفته :

سلام داداش ممنون عالی بود وبلاگت عالیه انشالله موفق باشی

حسن
حسن درتاریخ 1394/7/12/panso گفته :
فوق العادست
پدرام
پدرام درتاریخ 1391/5/5 گفته :
با عرض سلام خدمت شما
گروه اينترنتي رهروان ولايت با همکاري وبلاگ گروهي حجاب و عفاف، جنبش اينترنتي حجاب و عفاف را راه اندازي کردند از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن لوگوهاي«جنبش اينترنتي حجاب و عفاف» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند و نام خود را در زمره خادمين حضرت فاطمه زهراء سلام الله عليها ثبت فرمائيد .
ضمنا جهت دريافت کد لوگو به آدرس زير مراجعه فرمائيد و پس از درج لوگو در بخش نظرات اعلام نمائيد تا پايگاه شما نيز در صفحه جنبش حجاب و عفاف لينک داده شده و خبر پيوستنتان به جنبش در بخش اخبار سايت درج گردد.
www.jonbeshnet.ir/hijab
amir
amir درتاریخ 1390/12/26 گفته :
khili bahal booooooooooood

ژانر: اکشن,ماجراجویی
ناشر: Microsoft Studios
سازنده: Crytek
پلتفرم: PC,XOne
تاریخ انتشار: October 10, 2014
حجم: 38.48 MB
کیفیت: 720p HD فوق العاده
رزولوشن: 1280×720
فرمت: MP4

 

دسته : بازی کامپیوتر , ,
می پسندم نمی پسندم
تاریخ : پنج شنبه 16 بهمن 1393 ساعت : 15:53

http://soft-download.do.am/_nw/11/39648361.jpeg

CheMax_ این برنامه دارای کدتقلب های انواع بازی های رایانه ای است که در این نسخه در پایگاه داده های آن ۵۸۷۴ بازی وجود دارد که به راحتی می توانید نام بازی مورد نظر خود را جستجو کنید و در صورت وجود داشتن ، از آن استفاده نمایید . این نرم افزار رایگان است، بنابراین شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای از آن استفاده کنید . برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 

Ice Age 3  بازی ای است که در ۳۰ ژانویه سال ۲۰۰۹ توسط کمپان بزرگ Activision ساخته و منتشر شد . این بازی در رتبه بندی سایت گیم اسپات رتبه ۷ از ۱۰ را کسی نموده است . سبک بازی به صورت اکشن و ۳ بعدی است . این بازی طبق رتبه بندی سایت Pegi برای افراد بالای ۷ سال مناسب است . در این نسخه دایناسورها به بازی و در واقع فیلم وارد می شوند. امکان انتخاب بین ۶ بازیکن از کاراکترهای فیلم وجود دارد. ۱۵ مرجله جذاب پیش بینی شده است. امکان بازی تیمی تا ۸ گروه مختلف وجود دارد .

 

 

www.BaziPort.Mihanblog.com

بالاخره مایکروسافت شایعات پیرامون خرید استودیوی Mojang (سازنده بازی Minecraft) را تایید کرد. مایکروسافت برای خرید جدید خود مبلغ 2.5 میلیارد دلار هزینه کرده است. آقای Phil Spencer، رئیس بخش ایکس باکس در این باره گفت: "امروز روز بسیار هیجان انگیزی برای ماست چون استودیوی سازندۀ بازی زیبای Minecraft را در کنار تیم خود میبینیم. دوستی ما با Mojang زمانی شروع شد که این شرکت حرف از ساخت بازی Minecraft برای کنسول ما به میان آورد. Minecraft خیلی زود به بهترین بازی شبکۀ Xbox Live تبدیل شد به طوری که طی دو سال گذشته بیش از 2 میلیارد ساعت بر روی این شبکه بازی شده است. ما آینده این استودیو و بازی اش را روشن میبینیم و امیدواریم در کنار هم به موقعیت های بهتری برسیم. همچنین ما نسخه های دیگر پلتفرم های بازی را غیرفعال نخواهیم کرد و همچنان به پشتیبانی از بازی بین کنسول های مختلف ادامه خواهیم داد."

www.BaziPort.Mihanblog.com

Techland حداقل سیستم مورد نیاز و همچنین سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Dying Light بر روی PC را اعلام کرد:

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Dying Light روی PC:

  • سیستم عامل: ویندوز ویستا SP2 یا ویندوز هفت SP1 یا ویندوز 8
  • پردازنده: سری دو هسته ای اینتل (و بالاتر) یا سری AMD Athlon 64 X2 (و بالاتر)
  • رم: 4 گیگابایت
  • کارت گرافیکی: کارت گرافیکی با پشتیبانی از دایرکت ایکس 10 (و بالاتر)
  • حافظۀ گرافیکی: 512 مگابایت
  • دایرکت ایکس: ورژن 10
  • هارد دیسک: 20 گیگابایت

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Dying Light روی PC:

  • سیستم عامل: ویندوز 7 SP1 64bit یا ویندوز 8 64bit
  • پردازنده: سری 4 هسته ای اینتل با فرکانس 3 (و بالاتر)
  • رم: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیکی: ATI Radeon 7900 (و بالاتر) یا NVIDIA GeForce GTX 670 (و بالاتر)
  • حافظۀ گرافیکی: 2 گیگابایت
  • دایرکت ایکس: ورژن 11
  • هارد دیسک: 20 گیگابایت

این بازی در تاریخ 27 ژانویه 2015 (7 بهمن 1393) در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.

 

www.BaziPort.Mihanblog.com

EA بازی Need for Speed: Rivals Complete Edition را برای PS4, PC و XBox One معرفی کرد. این بازی یک نسخۀ اصلاح شده یا تغییر یافته از بازی اصلی که سال 2013 عرضه شده بود نیست و فقط حاوی بازی و تمام DLCهای آن است. در این شرایط واقعا به دلیل انتخاب EA به عنوان بدترین شرکت بازی سازی پی خواهید برد. این بازی که در تاریخ 21 اکتبر (29 مهر) در آمریکای شمالی و 24 اکتبر (2 آبان) در اروپا عرضه خواهد شد، حاوی DLCهای زیر است:

  • Ferrari Edition Special Complete Pack
  • Simply Jaguar Complete Pack
  • Concept Lamborghini Complete Pack
  • Koenigsegg Agera One
  • Complete Movie Pack
  • Loaded Garage Pack

دانلود بازی سرگرم کننده و کم حجم Ichi

Ichi عنوان یک بازی ساده ی پازل می باشد که پس از انتشار نسخه ی موبایل ، هم اکنون نسخه ی ویندوز آن نیز در دسترس می باشد . گول سادگی این بازی را نخورید ! در مراحل بالاتر این بازی می تواند سرعت و ذهن شما را به چالش بکشد . تمام کاری که در این بازی می بایست انجام دهید ، هدایت توپ در حال حرکت به مکان های حلقه های طلایی مشخص است که این کار با مثلث های قرار گرفته در بازی انجام می شود . با دسترسی به اینترنت به راحتی مراحل بیشتری که توسط سایر پلیرها خلق شده اند را بازی نمایید و یا خود شما نیز مرحله ای جدید بسازید و با دوستان خود در سراسر دنیا به اشتراک بگذارید .

10694343_772096282839774_7852332774888498575_o

مطمئنا خیلی از شما بازی Dragon Age را می‌شناسید و حداقل با نام آن آشنا هستید. این بازی در سبک RPG دنبال می‌شود و نسخه جدید آن که Inquisition نام دارد توانسته ساعت‌های زیادی بازیکنان جهان را پای خود بنشاند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با موفق ترین بازی در زمان عرضه در طول تاریخ BioWare آشنا شوید: Dragon Age III: Inquisition

 اندرو ویلسون از کارمندان EA میگوید

نسخه جدید بازی عصر اژدهایان، به سرعت و سهولت، در مقام موفق ترین بازی در زمان عرضه در تاریخ BioWare قرار گرفت. تابحال بیشتر از ۱۱۳ ساعت زمان برای کشف زیر و بم‌های این بازی صرف شده است که مسلما زمان کمی نیست و این تنها در مورد بخش تک نفره است و گفتنیست که هرروز که میگذرد بازیکنان بیشتری به جمع ما میپیوندند.

در کل این مقام برای چنین بازیی که شبیه اکثر سری‌های BioWare که بیشتر شخصیت‌های اصلی آن سربازان فضایی هستند که در منظومه‌ها می‌جنگند و با یکدیگر گفت و گو میکنند نیست، مقام بدی به حساب نمی‌آید.

شایان ذکر است که بازیکنان به زودی افزونه‌های جدیدی برای این نسخه از عصر اژدهایان و عناوین بزرگ دیگر EA دریافت خواهند نمود.

witcher3_poster_bonusLG

آیا فکر می کنید که در انجام بازی های نقش آفرینی و مخصوصا سری The Witcher خیلی تبهر دارید؟ آیا به دنبال یک درجه سختی بسیار قدرتمند هستید که شما را شدیدا به چالش بکشد؟ پس خبرهای خوشی برای شما داریم چرا سازندگان  The Witcher 3: Wild Hunt مشغول کار بروی چنین درجه سختی هستند … البته هنوز حضور آن در بازی تایید نشده است. اطلاعات جدید در ادامه مطلب موجود است.

درجه سختی بحث ما طبق توضیحات سازندگان “Insanity” نام دارد. در این سطح اگر شما کشته شوید، فایل های ذخیره ای (Save) پاکسازی می شوند. پس از پخش زنده نمایش بازی The Witcher 3 در شبکه Twitch، سازندگان حاضر شدند که گپ و گفتی با هواداران داشته باشند و به برخی سوالات آنان پاسخ بدهند.

در حال حاضر اعضای CD Projekt RED مشغول کار بر روی یک درجه سختی به نام “Insanity” هستند و همانطور که گفتیم تمامی سیوهای شما را پاک می کند. این بخش هنوز تایید نشده است و صرفا در حد یک آزمایش و ایده می باشد برای همین سازندگان تصمیم گرفته اند که بیشتر در این رابطه صحبت نکنند.

Gmhsom1sTIdS.878x0.Z-Z96KYq

بازی جذاب Dragon’s Dogma حدود سه سال پیش یعنی در سال ۲۰۱۲ میلادی توسط شرکت Capcom برای کنسول‌های نسل هفتم منتشر شد. با توجه به جذابیت و گرافیک خوب بازی در زمان خود و همچنین نمرات جالب و پر فراز و نشیبی که کسب نمود بسیاری از PC بازان را مایل به تجربه خود نمود ولی با توجه به اعتراض و درخواست‌های فراوانی که صورت گرفت، این بازی برای این پلتفرم منتشر نشد. حال ظاهرا آقای کنت کینو‌شیتا تصمیم به جبران گرفته و تصمیم به عرضه نسخه چند نفره و رایگان این بازی برای سه پلتفرم: PS4، PS3 و PC گرفته است.

January 29th, 2011 @ 19:11:28

روز گذشته استودیو NetherRealm و Warner Bros وعده رونمایی از شخصیت قابل بازی دیگری برای Mortal Kombat X را داده بودند.هم اکنون دو شرکت نام برده شده بر قول خود عمل کرده اند و در طی خبری رسمی حضور شخصیت Ermac که اولین بار در Ultimate Mortal Kombat 3 ایفای نقش کرد را تایید کردند.در ادامه نیز می توانید تریلر منتشر شده از شخصیت Ermac را مشاهده و یا دانلود نمایید.

 

 

 

بدون تردید کمبت بازان قدیمی با شخصیت Ermac آشنایی کاملی دارند.وی یک نینجا بوده که تشکیل شده از چند روح می باشد.ضرباتی که وارد می کند بسیار شدید بوده و حریف را نقش بر زمین می کند.از قدرت هایی او می توان به تلپورت نیز اشاره نمود.

بازی Mortal Kombat X در ماه آپریل برای پلتفرم های Xbox One، Xbox 360، Playstation 4، Playstation 3 و PC منتشر خواهد شد.

 

یک یادآوری دوستانه برای کسانی که هنوز بازی GTA V را برای PC پیش خرید نکرده اند تنها تا ۱ فوریه فرصت باقیست زمان را از دست ندهید.

 

در صورت پیش خرید بازی ۵۰۰ هزار دلار در بازی و ۵۰۰ هزار دلار در GTA Online دریافت خواهید کرد کسانی که GTA V را در حالت آنلاین تجربه کرده اند می دانند که به دست آوردن این پول در قسمت آنلاین بازی بسیار سخت و طاقت فرساست اما شما می توانید با پیش خرید بازی از این جایزه استفاده کنید.

همچنین شما می توانید با پیش خرید بازی GTA V یکی از بازی های زیر را به رایگان در کنار این بازی دریافت کنید:

The_Witcher_3_Wild_Hunt_Geralt_Triss_and_Yennefer

باری دیگر، CD Projekt Red با تریلری ۱۵ دقیقه ای از گیم پلی The Witcher 3: Wild Hunt قدرت نمایی کرد و بازی مورد انتظارش را به نمایش عموم گذاشت. بعد از نمایش بازی، عده ای افت گرافیکی را در بازی احساس کردند اما مدیر هنری یعنی Michal Stec در برابر این اظهارات دفاع کرد و اعلام داشت که آن ها بازی را بهینه خواهند کرد، اما این بهینه سازی بر روی جلوه های گرافیکی تاثیری نخواهد داشت. حال مدیر استدیو Adam Badowski در مورد این تغییرات بوجود آمده (نسبتا کم) از گرافیک این عنوان دفاع می کند. برای مشاهده صحبت های وی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

 

او اظهار داشت که این تغییرات، بیشتر “پرداخته ذهن” هستند و حرف ایشان هم صحیح است چرا که نورپردازی و پرتوهای نور بازی تحت شرایط ذهنی هستند اما حقیقت این است که تغییراتی اعمال شده است. صحبت های او:

 

چیزی که از نظر گرافیکی در تریلر به نمایش گذاشته شده و پرداخته ذهن شما می باشد، نورپردازی و پرتوهای نور هستند. اشتباه ما رندر کردن برخی از صحنه ها با رنگ های تیره و خاکستری بود و گزینه اعمال شده هم بخاطر موتور ما است. به نظر من مکان هایی هستند که در آن، بازی فوق العاده به نظر خواهد رسید و هیچ شخصی ما را بخاطر تغییرات گرافیکی نسبت به اولین تریلر متهم نخواهد کرد. اما متاسفانه در بخش هایی هم گرافیک بد(تر) به نظر خواهد رسید. این درست مانند قضیه GTA است؛ وقتی باد شدید می وزد و رنگ بندی محیط خاکستری می شود، بخصوص در جنگل، بازی به چشم ما از نظر گرافیکی نسبت به شهر بدتر به نظر می رسد.

 

این نشان می دهد که گرافیک بازی با تغییراتی همراه بوده است اما صحبت های آقای Badowski نیز صحیح هستند و جای نگرانی نیست. با تمامی این اوصاف، The Witcher 3 همچنان از نظر گرافیکی فوق العاده و حیرت انگیز بوده و از موردانتظار ترین عناوین سال جاری می باشد. در ۱۹ مه (مصادف با ۲۹ اردیبهشت) منتظر این بازی باشید.

 

 
 
عنوان مشهور و بزرگ GTA V مدتی است که بر روی دو کنسول نسل هشتمی عرضه شده است . در طول روز های اخیر شایعاتی مبنی بر اختلاف گرافیکی دو نسخه PS4 و Xbox One منتشر شد و برخی از کاربران با انجام مقایسه هایی به این نتیجه رسیدند که حجم و تراکم پوشش گیاهی در نسخه PS4 به طرز قابل توجهی بیشتر از Xbox One است .
 
بقیه در ادامه مطلب ...

 

 
 
در سپتامبر سال 2013 بود که عنوان Open-World کمپانی Rockstar یعنی Grand Theft Auto V برای کنسول های نسل هفتمی PlayStation 3 و Xbox 360 عرضه شد. در مراسم E3 2014 و کنفرانس شرکت Sony، این بازی برای کنسول های نسل هشتم و PC هم تایید شد. در زیر نمرات کامل این بازی برای کنسول های PlayStation 4 و Xbox One را مشاهده می کنید. لازم به ذکر است که نسخه PC این بازی نیز در بهمن ماه عرضه خواهد شد.
 
بقیه در ادامه مطلب ...

2779115-gta5pc3

 دو سه روز پیش بود که سیستم مورد نیاز برای اجرای نسخه PC بازی Grand Theft Auto V اعلام شد اما این خبر یک مسئله بسیار ناراحت کننده را هم در خود داشت و آن تاخیر در انتشار بازی تا ماه مارس می باشد. ظاهرا شرکت Rockstar قصد دارد که از هواداران دلجویی کند زیرا مزایای خوبی را برای آن دسته از افرادی تعیین کرده است که نسخه PC را پیش خرید می کنند. برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

شاید بهترین خبری که این روز ها می تواند PC بازان را خوشحال کند اعلام سیستم مورد نیاز بازی Grand Theft Auto V آخرین ساخته راکستار می باشد. اما موضوع دیگری که می تواند به شدت روحیه ی PC بازان را نابود کند! تاخیر خوردن این بازی می باشد. بله تیتر را درست خواندید هم اکنون شرکت راکستار علاوه بر منتشر کردن سیستم رسمی GTA V اعلام کرده است این بازی تا ۲۴ مارس ۲۰۱۵ مصادف با ۴ فروردین ۹۴ برای رایانه های شخصی منتشر نخواهد شد.

راکستار در همین زمینه اعلام کرده است از بازیبازان پوزش  می طلبد اما این چند هفته تاخیر چند هفته ی فوق العاده برای بهبود کیفیت بازی و تبدیل آن به یک بازی خوب می باشد. تاریخ انتشار جدید را را ما با دقت و آرامش انتخاب کرده ایم و می دانیم این تاریخ انتشار به نفع هواداران ما می باشد. از همه ی شما برای درک این موضوع تشکر می کنیم و می دانیم شما این اتفاق را درک خواهید کرد و به شما اطمینان می دهیم این تاخیر چند هفته ای ارزش خود را هنگامی نشان می دهد که بازی در ماه مارس منتشر شود. همچنین GTA Online بر روی PC تا ۳۰ بازیکن را پشتیبانی خواهد کرد و  GTA Online Heists نیز در هنگام انتشار این بازی که در هفته ی آینده برای کنسول ها راه اندازی می شود برای PC از همان ابتدای انتشار بازی قابل استفاده است. علاوه بر این GTA V بر روی PC کاملا از کیفیت ۴K پشتیبانی خواهد نمود. در پایان شما را به مشاهدی سیستم پیشنهادی و مورد نیاز این بازی دعوت می نمایم.

 

  2779115-gta5pc3 

 یک شبیه ساز نسل بعدی رانندگی برای ویندوز PC از دنیای واقعی است. این بازی توسط Kunos Simulazioni ساخته و طراحی شده است و در ۸ نوامبر ۲۰۱۳ بصورت رسمی منتشر شده است. شرکت سازنده سعی کرده تا در این بازی گیمر را با یک رانندگی در جهان واقعی روبرو کند و سعی کرده از طبیعی ترین سیستم هندلینگ و شبیه سازی برای ساخت این بازی بهره ببرد. این بازی دارای ۵ حالت FREE PRACTICE, HOTLAP, TIME ATTACK, 12 SPECIAL EVENTS, DRIFT MODE میباشد که بطور کلی ۳۵ مدل خودروی زیبا و کارآمد، ۱۶ کلاس خودرو و ۱۱ مسیر متفاوت در گیم پلی این بازی قابل دستیابی می باشند. به گقته سازنده این بازی هر دو هفته بسته آپدیتی برای این بازی در نظر گرفته میشود که هر هفته گیمر با ماشین های جدید و آهنگ های جدیدی برای بازی روبرو میشود.

 

Assetto Corsa PC-CODEX

 

|آپدیت جدید بازی Assetto Corsa Update v1.0.2-CODEX به پست اضافه شد|

 

 

 

Assetto Corsa pc cover small دانلود بازی Assetto Corsa برای PC

 

Grey Goo جدیدترین پروژه شرکت Petroglyph (متشکل از برخی کارمندان  Westwood Studios)به همراه اعضای استدیو Grey Box است که از سبکی مشابه بازی های Command & Conquer: Generals بهره میبرد. بازی Grey Goo به بهترین شکل ساخت و ساز پایگاه (Base)، مدیریت واحدها و جنگ در فضا را به نمایش در می آورد. همچنین قول داده شده یک سری موارد کسل کننده که بعضا بازی های این سبک دچار آن می شوند حذف شود و تمرکز بر روی یک بازی تاکتیکی مبتنی بر ساخت پایگاه و گیم پلی کلاسیک RTS خواهد بود. این بازی دارای سه فرقه است: گروه Beta، انسان ها و Goo. هر کدام استراتژیک ها و واحدهای منحصر به فرد خود را دارا هستند و شما می توانید به صورت تک نفره، Co-op و یا چند نفره آن را تجربه کنید. هوش مصنوعی در بازی Grey Goo بر اساس ایده های آژانس تحقیقات پیشرفته بر روی سیستم پدافند (DARPA – سازمانی که در دنیای واقعی وجود دارد) طراحی شده و هر مسابقه بجای اینکه از پیش تعیین شده باشد، منحصر به فرد خواهد بود.

Grey Goo PC-CODEX_REPACK

 

 

 

Grey Goo pc cover small دانلود بازی Grey Goo برای PC

 

 

 

 

بازی فروت نینجا (Fruit Ninja) یا همان نینجای میوه، یکی از محبوب ترین بازی های موبایل است. این بازی برای انواع موبایل ها (از جمله اندروید و آیفون) منتشر شده و طرفداران بسیاری دارد.

 

خبر خوب اینکه به تازگی نسخه کامپیوتری این بازی هم منتشر شده است و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید.

 

بازی Fruit Ninja HD بر روی تمام کامپیوترهای دارای سیستم عامل ویندوز قابل اجرا است. این بازی کاملا مشابه نسخه موبایلی آن است. در این بازی شما نقش یک نینجای حرفه ای را دارید که باید با شمشیر خود میوه هایی که در تصویر ظاهر میشوند را نصف کنید!

 

در نسخه موبایلی این بازی، ضربه شمشیر برای نصف کردن میوه ها با کشیدن انگشت روی صفحه موبایل انجام میشود. اما در نسخه کامپیوتری آن، باید از ماوس برای نصف کردن میوه ها استفاده کنید.

 

البته این بازی هم سختی های مخصوص خودش را دارد. مثلا وقتی صفحه شلوغ میشود در بین میوه ها ممکن است بمب وجود داشته باشد و یک ضربه اشتباه همه چیز را خراب خواهد کرد.

 

بازی Fruit Ninja به صورت مرحله به مرحله است. در هر مرحله تعداد و سرعت حرکت میوه ها بیشتر میشود و نیاز به مهارت بالاتری دارد.

 

در ادامه مطلب میتوانید این بازی زیبا، محبوب، و کم حجم را دانلود کنید.

دانلود نسخه جدید بازی کانتر (2012) ، به همراه تمام نقشه ها و امکان بازی آنلاین - Counter Strike 2012 + Maps & Online

 

کسی هست که معروف ترین بازی تحت شبکه در دنیا را نشناسد ؟ بازی محبوب Counter Strike که در ایران به کانتر معروف است، از همان سال 2004 که برای اولین بار عرضه شد تا امروز که نسخه 2012 آن آماده شده است، همیشه از محبوب ترین و پرطرفدار ترین بازی های کامپیوتری بوده است.

 

نسخه ای که در این مطلب برای شما آماده کرده ایم، به صورت تک نفره با Bot ها، و همچنین به صورت آنلاین قابل انجام است.

http://www.dl.vatandownload.com/software/zz/img/88.10.16/cnaw-frontshot-800px%20copy.jpg

اگر دقت کرده باشید کمتر بازیی را خواهید یافت که به سبک استراتژیک بوده و در عین حال قابل حمل و بدون نیاز به نصب (پرتابل) باشد. بازی که الان پیش روی شماست یک بازی فکری و مهیج در سبک استراتژیک است. این بازی مربوط می شود به عصر ناپلئون و جنگ هایی که این فرمانده بی نظیر آن ها را رهبری کرده است. شما در نقش فرمانده جنگ بایستی با ساختن قلعه ها و تجهیزات جنگی به رویارویی با دشمنانتان بپردازید. آرایش جنگی سربازان و نحوه توزیع مکانی آن ها و انتخاب مناطق امن برای کارگاههای ساخت تجهیزات جنگی و تولید سرباز نقش بسیار مهمی در پیروزی شما خواهد داشت. از ویژگی های بسیار جذاب بازی تجربه انواع مختلف شرایط آب و هوایی از جمله برف و باران و گل و مناطق جنگی است.

http://www.dl.vatandownload.com/software/zz/img/88.11.11/WWII%20Battle%20Tanks%20%20T-34%20vs.%20Tiger%20copy.jpg

در زمان جنگ جهانی دوم نیروهای شوروی سابق طی عملیات Bagration برای تلافی کردن حملات غافلگیرانه قبلی آلمان ها با تمام قوا به این کشور حمله کردند. این حمله تلفات سنگینی را بر آلمان ها تحمیل کرد .... بازی WWII Battle Tanks نیز بر اساس همین جنگ ساخته شده است. در این بازی شما راننده تانکی خواهید بود که باید به مواضع دشمن حمله کرده و حداکثر خسارت را بر پایگاه ها و تجهیزات نظامی دشمن وارد کنید. کنترل تانک به طور کامل در دست شماست و بسیار خوش دست نیز هست. بازی دارای گرافیک بی نظیر و بسیار جذابی است که با مهارت خاصی به جزییات پرداخته شده است. نکته قابل توجه در مورد این بازی قابلیت بازی چند نفره از طریق اینترنت یا تحت شبکه به صورت آنلاین تا 16 بازیکن است. این بازی به صورت بدون نیاز به نصب (پرتابل) است.

http://vatandownload.com/img/dlarchive/0010b94a8765684.jpg

 

Depths of Peril از سری بازی های سبک اکشن هست که دارای مراحل استراتژیکی پیچیده ای می باشد کاراکتر اصلی بازی به عنوان رهبر گروهی حرفه ای است که وظیفه دارد از شهر دفاع کرده و با از بین بردن هیولاهای مهاجم از نابودی آن جلوگیری کنند. نکته قابل توجه بازی این است که در حالی که به نابودی دشمنان می پردازید باید با رقبای خودی نیز برای حکومت کردن در شهر جدالی داشته باشید. اما باید با رقبای خود به صورت عادلانه و با دیپلماسی رفتار کنید. همچنین در برخی مواقع مجبور خواهید شد که با دشمن مصالحه کرده و به تجارت با آن بپردازید! در عین حالی که با دشمنان خود در حال نبرد هستید بایستی استحکامات خود را نیز تقویت کنید تا بتوانید در مقابل این هیولاهای عظیم حقاومت لازم را داشته باشید. نحوه مقابله با موجودات عظیم الجثه دشمن و تشخیص انواع تله های مرگبار و جلوگیری از غارت و چپاول از جمله دغدغه های رییس گروه خواهد بود. این بازی به صورت بدون نیاز به نصب (پرتابل) می باشد.

 

وبسایت معتبر IGN به تازگی اولین تصویر از in-game عنوان بعدی سری بازیهای Call of Duty را که توسط

استودیو Sledgehammer Games در حال ساخت و توسعه است ، منتشر کرده که در زیر مشاهده می نمائید.

 

طبق اطلاعات این استودیو ، بازی جدید سری Call of Duty پاییز امسال عرضه خواهد شد و نزدیک به سه سال

می باشد که در حال ساخت و توسعه است.علاوه بر این ، این عنوان به طور عمده پلتفرم های نسل هشتمی

یعنیPlayStation 4 و Xbox One را نیز هدف قرار داده است.

صفحات سایت
از دیگر مطالب سایت ما نیز دیدن فرمایید !
تعداد صفحات : 6
درباره سایت
About Us
به وبلاگ من خوش آمدید
آمار سایت
Statistics
تعداد مطالب : 741
تعداد نظرات : 5
تعداد کاربران : 11
امروز :
تعداد اعضای سایت : 11
تعداد اعضای آنلاین : 1
بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 13
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 1
بازدید هفته : 2626
بازدید ماه : 13621
بازدید سال : 36839
بازدید کل : 381260
نویسندگان
Author
تبادل لینک هوشمند
Auto Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی و نرم افزار و آدرس pansona.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






امکانات وب
Codes