ازمایش مرسدس بنز سری E

امتیاز دهید

خوش آمدید

pansona

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

میزکار کاربری
Panel

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

لینک های سایت
Links

صفحات جداگانه
Extra Pages

چت باکس
Chat


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آخرین نظرات کاربران
Recently Comments

sohil
sohil درتاریخ 1394/9/8 گفته :
خیلی قدرت بالایی داره
وان دانلود
وان دانلود درتاریخ 1394/8/26 گفته :

سلام داداش ممنون عالی بود وبلاگت عالیه انشالله موفق باشی

حسن
حسن درتاریخ 1394/7/12/panso گفته :
فوق العادست
پدرام
پدرام درتاریخ 1391/5/5 گفته :
با عرض سلام خدمت شما
گروه اينترنتي رهروان ولايت با همکاري وبلاگ گروهي حجاب و عفاف، جنبش اينترنتي حجاب و عفاف را راه اندازي کردند از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن لوگوهاي«جنبش اينترنتي حجاب و عفاف» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند و نام خود را در زمره خادمين حضرت فاطمه زهراء سلام الله عليها ثبت فرمائيد .
ضمنا جهت دريافت کد لوگو به آدرس زير مراجعه فرمائيد و پس از درج لوگو در بخش نظرات اعلام نمائيد تا پايگاه شما نيز در صفحه جنبش حجاب و عفاف لينک داده شده و خبر پيوستنتان به جنبش در بخش اخبار سايت درج گردد.
www.jonbeshnet.ir/hijab
amir
amir درتاریخ 1390/12/26 گفته :
khili bahal booooooooooood

وبسایت تخصصی اخبار و اطلاعات خودرو

همواره وقتی صحبت از اتومبیل های لوکس و قدرتمند در میان است حتما جایی برای ستاره آلمانی یعنی مرسدس بنز وجود دارد.شرکتی که همواره تعهد بر تولید محصولات با دوام و با کیفیت با تنوع و طراحی مثال زدنی را دارد. در بین این تولیدات E کلاس یکی از پر فروش ترین کلاس های مرسدس بنز در طی حضور 6 دهه خود بوده است . این سری به دلیل دوام و پایداری بسیار بالا پس از کارکرد طولانی همواره دارای طرفداران بسیاری است. حال مرسدس بنز نسل نو E کلاس یعنی E350 را معرفی کرده است و به لطف همکاری یکی از دوستان بر آن شدیم تا ملاقاتی کوتاه با این زیبای اشتوتگارتی داشته باشیم.

در اولین نگاه به این مدل ، طرح کشیده دماغه خودرو حس متفاوت تری را به ما القا می کند اما هنوز هم افکار سنتی مرسدس بنز در طراحی این خودرو که با نسل مدرن آمیخته شده است پدیدار است. از تغییرات عمده شکل و شمایل ظاهری این نسل با نسل قدیم خودرو می توان به طرح چراغ های جلو و عقب و استایل بدنه و هم چنین کشیده تر شدن و داشتن ارتفاع پایین تر به زمین را نام برد.

پس باز کردن در ابتدا شاهد لوگو شرکت بنز در رکاب های جانبی و هم چنین کفپوش های شرکت AMG هستیم. بعد از ورود به اتاق با فضایی کاملا جدید که توسط شرکت فرانسوی Faurecia  به خوبی طراحی و ساخته شده است رو به رو می شویم.  صندلی های این مدل نسبت به سری قبل اسپرت تر بوده و بهتر بدن را در خود می گیرند تا در مانور های ناگهانی تعادل بدن را بر هم نزنند. صندلی های عقب هم دارای فضای پای مناسب و راحت برای افراد متفاوت است . در قسمت نورپردازی باز هم مرسدس بنز شاهکار دیگری را خلق کرده و فضایی کاملا آرام برای سرنشینان خلق کرده است به خصوص به همراه سیستم تهویه هوای جدید شرکت مرسدس بنز که توسط ایالات متحده آمریکا ساخته شده است و بر روی مدل های کانورتبیل (سقف متحرک) مستقر است اما ما در این مدل سدان شاهد این سیستم هوشمند هستیم.این سیستم که از 3 لایه پلی استر لانه زنبوری جهت استحکام و عدم انتقال حرارت به داخلی کابین ساخته شده است و در حدود 30 سانتی متر بالاتر از شیشه جلو قرار می گیرد و متناسب با خواست سرنشینان و رانندگان قابل تنظیم بوده و هوای نا مطبوع را از اتاق دور می کند تا تاثیری در دما و محیط اتاق نداشته باشد.
بالاخره در پشت فرمان این اتومبیل می نشینیم و با استارت پیشرانه 3.5 لیتری 6 سیلندر این اتومبیل 307 اسب بخاری (به گفته مالک) را روشن می کنیم . با ورود به خیابان شاهد سیستم جدیدی در آینه های بغل خودرو هستیم . در گوشه آینه های مثلث های نارنجی رنگی را می بینیم که با نزدیک شدن خودرو های کناری به این خودرو این مثلث ها به رنگ قرمز در آمده و اقدام به هشدار برخورد احتمالی را به راننده می دهد. در شتاب گیری ها اتومبیل کاملا چابک بوده و با فشردن پدال گاز بدون مکث شاهد بالا رفتن سرعت اتومبیل تا صد کیلومتر در عرض 7 ثانیه هستیم و به لطف صندلی های اسپرت و در برگیرنده در مانور های نا گهانی احساس ناراحتی چندانی به شما دست نمی دهد ولی کاملا تفاوت های این نسل با نسل S کلاس بسیار آشکار است. تعویض دنده های این مدل نسبت به انتخاب راننده می تواند به صورت دستی و اتوماتیک باشد که هنگام تعویض توسط شیفتر های پشت فرمان احساس اتومبیل های اسپرت به شما دست نمی دهد.

به عنوان کلام آخر سری جدید E کلاس یک سدان لوکس و مناسب برای رانندگی شهری ، مسافرت و استفاده روزمره است که اصلا شما را خسته نمی کند و هیچ گاه دوست ندارید از این خودرو دل بکنید. همان طور که صاحبان سری قدیم این خودرو این احساسات را دارند.



طبقه بندی: اخبار خودرو های خارجی، 
برچسب ها: بنز، مرسدس بنز، آزمایش مرسدس بنز، آزمایش بنز، خودروی مرسدس بنز E350 2011، E350 2011



می پسندم نمی پسندم
تاریخ : 20 خرداد 1395 ساعت : 10:33
مطالب مرتبط
شاید به این مطالب هم نیاز داشته باشید !
نظرات
نظرات مرتبط با این پست
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

درباره سایت
About Us
به وبلاگ من خوش آمدید
آمار سایت
Statistics
تعداد مطالب : 741
تعداد نظرات : 5
تعداد کاربران : 11
امروز :
تعداد اعضای سایت : 11
تعداد اعضای آنلاین : 1
بازدید امروز : 244
بازدید دیروز : 285
گوگل امروز : 24
گوگل دیروز : 29
بازدید هفته : 3552
بازدید ماه : 10410
بازدید سال : 47406
بازدید کل : 391827
نویسندگان
Author
تبادل لینک هوشمند
Auto Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی و نرم افزار و آدرس pansona.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






امکانات وب
Codes