گریت وال ولیکسc30

امتیاز دهید

خوش آمدید

pansona

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

میزکار کاربری
Panel

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

لینک های سایت
Links

صفحات جداگانه
Extra Pages

چت باکس
Chat


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آخرین نظرات کاربران
Recently Comments

sohil
sohil درتاریخ 1394/9/8 گفته :
خیلی قدرت بالایی داره
وان دانلود
وان دانلود درتاریخ 1394/8/26 گفته :

سلام داداش ممنون عالی بود وبلاگت عالیه انشالله موفق باشی

حسن
حسن درتاریخ 1394/7/12/panso گفته :
فوق العادست
پدرام
پدرام درتاریخ 1391/5/5 گفته :
با عرض سلام خدمت شما
گروه اينترنتي رهروان ولايت با همکاري وبلاگ گروهي حجاب و عفاف، جنبش اينترنتي حجاب و عفاف را راه اندازي کردند از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن لوگوهاي«جنبش اينترنتي حجاب و عفاف» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند و نام خود را در زمره خادمين حضرت فاطمه زهراء سلام الله عليها ثبت فرمائيد .
ضمنا جهت دريافت کد لوگو به آدرس زير مراجعه فرمائيد و پس از درج لوگو در بخش نظرات اعلام نمائيد تا پايگاه شما نيز در صفحه جنبش حجاب و عفاف لينک داده شده و خبر پيوستنتان به جنبش در بخش اخبار سايت درج گردد.
www.jonbeshnet.ir/hijab
amir
amir درتاریخ 1390/12/26 گفته :
khili bahal booooooooooood

باسلام خدمت دوستان گرامی:

باتوجه به بالا رفتن قیمت و کاهش کیفیت خودروهای وارداتی از جمله:هیوندا،تویوتا،هونداو... .وهمچنین کاهش قدرت خرید مردم برای خرید خودروهای بالای100 میلیون مردم ناچار شدند به سمت خودروهای چینی روی آورند و همچنین چینی ها نیز با مشاهده ی این وضعیت تصمیم گرفتند که با وارد کردن خودروهای به روز تر و جدید تر بازار را دست بگیرند از این رو تصمیم گرفتم تا بابررسی چینی تازه وارد که هنوزکه هنوز است پس از گذشت1سال و چندماه که وارد ایران شده چهره ای ناشناخته در بین بعضی از افراد دارد دید دوستان را نسبت به این خودرو بازتر کنم:

انشعاب پذیری و گسترده شدن کرمان موتور درست وقتی آغاز شد که در شرق آسیا شرکت کره ای دوو ورشکست و توسط جنرال موتورز آمریکا خریداری شد.بعد از دوو انتخاب یک شریک تجاری مناسب برای کرمان موتور به کاری دشوار بدل شد - به نحوی که تاکنون چندین شریک از سراسر دنیا به خصوص چین برگزیده است- به همین جهت شرکتهای زیر مجموعه این خودروساز کرمانی یکی پس از دیگری فعالیت خود را آغاز کردند.

 

خودروسازی راین، بم خودرو و مدیران خودرو اولین زیر شاخه های این مجموعه کرمانی بودند که به ترتیب محصولات هیوندای، فولکس واگن و چری را تولید و عرضه می کردند.در این بین به سادگی میتوان گفت تاکنون بهترین فعالین از گروه مدیران دیده شده، بم خودرو که در حال حاضر هیچ تولیدی ندارد و خودروسازی راین با یک شریک تجاری تازه در حال ادامه فعالیت است.بعد از قطع همکاری خودروسازان بم با فولکس واگن این بار نوبت تکرار این اشتباه توسط خودروسازی راین است. راین در حالی به سراغ گریت وال چین رفته که شرکت کره ای هیوندای برای کسب بازار ایران به شدت تلاش میکند و باید گفت راین با این کار به سادگی خود را از دستیابی به بخش عمده ای از بازار محروم کرد و فرصتی دوباره به چینی ها داد تا به جولان دهی در این مرز و بوم بپردازند.خودروسازی راین در انتخاب محصولات گریت وال برای بازار ایران گام محکم و بزرگی برداشته است اما تنوع محصول تنها شرط رقابت در بازار نیست، این محصولات در صورتی قادر به رقابت در بازار خواهند بود که برای آنها قیمت گذاری مناسبی نیز صورت پذیرد.خودروسازی راین در هشتمین نمایشگاه خودرو یزد با سه محصول گریتوال اولین حضور نمایشگاهی خود را با این شریک چینی تجربه کرد که طراحی شکیل و بدور از حاشیه و وسواس برای متفاوت بودن موجب شد تا بازدید و استقبال خوبی را از آنها به عمل آید.

 

اولین محصولی که از این همکاری وارد بازار ایران شد مدل سدان Voleex C30است.این خودرو که در کلاس بندی محصولات در گروه C قرار میگیرد به پیشرانه ای 1.5 لیتری میتسوبیشی با تکنولوژی VVT مجهز شده است. این پیشرانه به حجم دقیق 1497 سی سی دارای 4 سیلندر و 16 سوپاپ بوده و قادر است حداکثر قدرتی معادل 104 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه تولید کند.نهایت گشتاور تولیدی این خودور به 138 نیوتن متر میرسد. Voleex C30 در چین با دو نوع گیربکس دستی و CVT عرضه میشود که با توجه به قیمت تعیین شده برای آن می توان گفت گونه 5 سرعته دستی برای بازار ایران انتخاب شده است.نهایت سرعتی که این خودرو قابلیت دستیابی به آن را دارد 175 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. این خودرو 5 سرنشین توانایی دریافت استاندارد آلایندگی یورو4 را دارست.Voleex C30 در ترمزهای جلو خود از سیستم دیسکی خنک شونده بهره می برد و در عقب به ترمزهای دیسکی و سیستم EBD مجهز شده، علاوه بر این در هر چهار چرخ از سیستم ABS بهره میبرد .

 

از جمله امکانات این خودرو میتوان به رینگ آلومینیومی، شیشه های برقی، سیستم ایموبلایزر، سنسور دنده عقب، آینه های جانبی برقی، صندلی راننده با قابلیت تنظیم در 6 جهت و سیستم صوتی با قابلیت پخش DVD/CD Player +Mp3 و پورت USB اشاره نمود. این خودرو توانسته عنوان خودرو جمع جور سال 2010 چین را از شبکه تلویزیونی CCTV این کشور دریافت کند.

 این خودرو با ورود به بازار رقبایی همچون MVM530، لیفان 620 ، مگان 1600 و ... را پیش رو خواهد داشت، هر چند که به نظر می رسد این خودرو بر مبنای نسل فعلی تویوتا یاریس بنا شده است.


 



می پسندم نمی پسندم
تاریخ : 20 خرداد 1395 ساعت : 10:3
مطالب مرتبط
شاید به این مطالب هم نیاز داشته باشید !
نظرات
نظرات مرتبط با این پست
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

درباره سایت
About Us
به وبلاگ من خوش آمدید
آمار سایت
Statistics
تعداد مطالب : 741
تعداد نظرات : 5
تعداد کاربران : 11
امروز :
تعداد اعضای سایت : 11
تعداد اعضای آنلاین : 1
بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 285
گوگل امروز : 8
گوگل دیروز : 29
بازدید هفته : 3383
بازدید ماه : 10241
بازدید سال : 47237
بازدید کل : 391658
نویسندگان
Author
تبادل لینک هوشمند
Auto Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی و نرم افزار و آدرس pansona.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






امکانات وب
Codes