به‌روزرسانی سیستم خودروی «کواتروی آئودی» +تصاویر

امتیاز دهید

خوش آمدید

pansona

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

میزکار کاربری
Panel

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

لینک های سایت
Links

صفحات جداگانه
Extra Pages

چت باکس
Chat


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آخرین نظرات کاربران
Recently Comments

sohil
sohil درتاریخ 1394/9/8 گفته :
خیلی قدرت بالایی داره
وان دانلود
وان دانلود درتاریخ 1394/8/26 گفته :

سلام داداش ممنون عالی بود وبلاگت عالیه انشالله موفق باشی

حسن
حسن درتاریخ 1394/7/12/panso گفته :
فوق العادست
پدرام
پدرام درتاریخ 1391/5/5 گفته :
با عرض سلام خدمت شما
گروه اينترنتي رهروان ولايت با همکاري وبلاگ گروهي حجاب و عفاف، جنبش اينترنتي حجاب و عفاف را راه اندازي کردند از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن لوگوهاي«جنبش اينترنتي حجاب و عفاف» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند و نام خود را در زمره خادمين حضرت فاطمه زهراء سلام الله عليها ثبت فرمائيد .
ضمنا جهت دريافت کد لوگو به آدرس زير مراجعه فرمائيد و پس از درج لوگو در بخش نظرات اعلام نمائيد تا پايگاه شما نيز در صفحه جنبش حجاب و عفاف لينک داده شده و خبر پيوستنتان به جنبش در بخش اخبار سايت درج گردد.
www.jonbeshnet.ir/hijab
amir
amir درتاریخ 1390/12/26 گفته :
khili bahal booooooooooood
به گزارش صبحانه،  این موضوع از آن جهت برای آئودی اهمیت دارد که ۴۳ درصد از محصولات این کمپانی در سطح جهان به صورت دو دیفرانسیل هستند. سیستم جدید کواترو اُلترا ابتدا در مدل آینده مبتنی بر A4، یعنی آلرود مورد استفاده قرار خواهد گرفت؛ مدلی که قرار است که در تابستان ۲۰۱۶ در بازار حاضر شود.

عملکرد این سیستم به این گونه است که نرم‌افزار مرتبط با آن، تصمیم می‌گیرد که شرایط به صورت دیفرانسیل جلو بهینه است و در نتیجه، به صورت الکترومکانیک، یک کلاچ چند صفحه‌ای را که در پشت گیربکس قرار گرفته، آزاد می‌کند. همچنین یک کلاچ در دیفرانسیل عقب از اتصال خارج می‌شود تا از چرخاندن میل‌گاردان جلوگیری کرده و میزان اصطکاک و اتلاف انرژی کاهش یابد. عکس این فرآیند و درگیر شدن دوباره محور عقب، حداکثر به اندازه ۲۵۰ میلی‌ثانیه زمان خواهد برد.

با وجود این سرعت در تعویض سیستم دیفرانسیل، آئودی نمی‌خواهد که این سیستم صرفاً ‌به شرایط جاده واکنش نشان دهد. در واقع، این واکنش، در شرایط حدَی و به‌ندرت اتفاق می‌افتد. به عنوان مثال، وقتی خودرو در یک جاده خشک حرکت می‌کند و ناگهان با یک مانع لغزنده روبرو می‌شود، ممکن است چنین تغییری در سیستم کواترو الترا رخ دهد. در بسیاری از مواقع، حالت تمام‌چرخ متحرک به دلیل تصمیم‌های پیشگیرانه سیستم، فعال خواهد بود. مثلاً این سیستم می‌داند که در یک سرعت مشخص در یک پیچ، افت چسبندگی خواهد داشت و این موضوع را از نیم ثانیه قبل تشخیص می‌دهد. همچنین در آینده، داده‌های سیستم راهبری و ارتباطات بین‌خودرویی نیاز به واکنش در این سیستم را به حداقل خواهند رساند.

در مرحله پیش‌بینی، پارامتر‌های زیادی وجود دارند که هر ۱۰ میلی‌ثانیه، یک بار اندازه‌گیری می‌شوند. آئودی در هنگامی که سسیتم کنترل پایداری فعال است، محور عقب را درگیر می‌کند؛ چه در زمانی که سیستم کنترل پایداری در حالت «اسپورت» قرار دارد و چه در مواقعی مانند دورهای بالای موتور، حالت رانندگی تخت‌گاز و در پیچ‌های تند که سیستم کنترل پایداری مداخله می‌کند. این در حالی است که آستانه درگیر شدن سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک، هنگامی که خودرو تشخیص دهد که با یک راننده «داینامیک» روبروست، کاهش می‌یابد. اگر هم به «دریفت» علاقه‌مند باشید، این سیستم می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند و هنگامی که راننده می‌خواهد فرمان خودرو را با چرخ‌های عقب کنترل کند، گشتاور مناسبی را به این چرخ‌ها منتقل می‌کند. همچنین، در مواقع نیاز، حالت تمام‌چرخ متحرک می‌تواند تا سقف سرعت خودرو درگیر باشد؛ قابلیتی که بسیاری از رقبا از آن برخوردار نیستند.

هدف آئودی این است که راننده‌های مدل‌های مجهز به سیستم «کواترو الترا» احساس یک خودروی تمام‌چرخ متحرک پیوسته را داشته باشند. کواترو الترا با همکاری «مگنا» توسعه داده شده و زمان آماده‌سازی آن برای مرحله تولید در آئودی، ۵ سال طول کشیده است. این سیستم قرار است که تقریباً‌ در تمام مدل‌های مبتنی بر پلتفرم MLB با موتورهای چهار سیلندر و برخی نسخه‌های با سطح قدرت پایین‌تر شش سیلندر به کار گرفته شود. مدل A4 و همین‌طور نسل بعدی A5، Q5، A6 و A7 از جمله محتمل‌ترین گزینه‌های برای این منظور هستند. در حال حاضر، این سیستم نمی‌تواند گتشاور مدل‌های با سطح عملکرد بالا را مدیریت کند و احتمالاً نمی‌تواند در این نوع مدل‌ها استفاده شود. همچنین سیستم کواترو الترا با دیفرانسیل‌های عقب اسپورت آئودی هماهنگی ندارد.


این سیستم که به همراه هر دو نوع گیربکس دستی و دو کلاچه اتوماتیک ارائه می‌شود، به نظر می‌رسد که هیچ‌گونه هزینه اضافی در بر نخواهد داشت. کواترو الترا هیچ‌گونه افزایش قیمتی ایجاد نخواهد کرد و تقریباً ۴/۵ کیلوگرم نسبت به سیستم قدیمی «تورسن» سبک‌تر است. در حال حاضر، یک سیستم مشابه که توسط GKN توسعه داده شده، در رنج‌روور اووک عرضه می‌شود، ولی از نظر راحتی و عملکردهای پیش‌بینی، با سیستم آئودی فاصله دارد.

 

 

 

 

منبع : صبحانه آنلاین



می پسندم نمی پسندم
تاریخ : 20 خرداد 1395 ساعت : 9:52
مطالب مرتبط
شاید به این مطالب هم نیاز داشته باشید !
نظرات
نظرات مرتبط با این پست
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

درباره سایت
About Us
به وبلاگ من خوش آمدید
آمار سایت
Statistics
تعداد مطالب : 741
تعداد نظرات : 5
تعداد کاربران : 11
امروز :
تعداد اعضای سایت : 11
تعداد اعضای آنلاین : 1
بازدید امروز : 424
بازدید دیروز : 285
گوگل امروز : 42
گوگل دیروز : 29
بازدید هفته : 3732
بازدید ماه : 10590
بازدید سال : 47586
بازدید کل : 392007
نویسندگان
Author
تبادل لینک هوشمند
Auto Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی و نرم افزار و آدرس pansona.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






امکانات وب
Codes